Päävalikko

Uudelle reissulle?

Aloittaja taituu, 30/03/2004, 01:34:56

« edellinen - seuraava »

Miten suhtaudutte puolisonne mahdollisiin uusiin komennuksiin?

Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja se on minulle täysin ok.
3 (21.4%)
Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja minulla on hieman sekalaiset tunnelmat asian suhteen.
4 (28.6%)
Puoliso suunnittelee itsekseen uutta reissua, mutta minä en yhtään pidä asiasta.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, ja hyvä niin.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, mutta minulle on ok, jos asia joskus taas tulee ajankohtaiseksi.
1 (7.1%)
Katson ensin meneillään olevan reissun loppuun, ja mietin asiaa sitten.
0 (0%)
Asia ei ole minulle nyt ajankohtainen, joten ei tarvitse suhtautuakaan.
6 (42.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 14

Pipsa

Aivan. Jotenkin on koko ajan sellanen ahdistunut olo kun toinen alkaa puhua taas reissuun lähdöstä...  ::) :-X

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: Pipsa - 13/11/2006, 23:59:42
Aivan. Jotenkin on koko ajan sellanen ahdistunut olo kun toinen alkaa puhua taas reissuun lähdöstä...  ::) :-X
Meillä ihan sama juttu...  :-\ Eikä mies voi millään ymmärtää, miten se pelkkä puhuminen voi saada ahdistusta aikaan... ::)
Ad astra per aspera!

Mari@

Lainaus käyttäjältä: Pipsa - 13/11/2006, 23:51:53
Sitä minäkin ihmettelen...Kun se oli haaveena, niin nythän se haave on koettu, joten eikö vois haaveilla jostain muusta  ::)  Olis vaan niin kiva kun vois elää ns normaalia elämää eikä tarviis olla pelko perseessä että millon se mies taas lähtee....  :'(

Kai tää on jotain tyhmyyttä, mutta kun katsoo noita kuvia reissusta ja kuuntelee juttuja  ::)
Mie ainakin tunnen sen kaipuun ja fiiliksen  :'(  siks väittäisin ymmärtäväni miesten halun lähteä  :evil6:

KooKoo

Mä olen kyllä jo suostunut uuuteen reissuun, kun nyt ainakin tuntuu, että meille tuo teki vaan hyvää. Mutta mies itse sanoi, että sitä katsotaan aikaisintaan neljän vuoden päästä. Sopii mulle :)

Heidi82

Paljon ollaan nyt miettitty uudelle reissulle lähtöä ja se miksi olen valmis kullan sinne päästään on se että viimeksikkin meni niin hyvin.Eli mitään pelkoa ei ole että reissu meidän suhdetta kaataa,kyllä se on ihan joku muu asia jos niin käy.
Ja meillä tuo mahdollinen tuleva reissu on sitten viimeinen,sillä mies sanoi että kun on lapsia yms..niin enää ei reissuun mennä.Joten nyt on viimenen mahdollisuus jos aikoo joskus mennä..Ja luvan annan mielelläni ei se leski vuosi niin paha ollut :)

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: Mari@ - 14/11/2006, 08:38:43
Lainaus käyttäjältä: Pipsa - 13/11/2006, 23:51:53
Sitä minäkin ihmettelen...Kun se oli haaveena, niin nythän se haave on koettu, joten eikö vois haaveilla jostain muusta  ::)  Olis vaan niin kiva kun vois elää ns normaalia elämää eikä tarviis olla pelko perseessä että millon se mies taas lähtee....  :'(

Kai tää on jotain tyhmyyttä, mutta kun katsoo noita kuvia reissusta ja kuuntelee juttuja  ::)
Mie ainakin tunnen sen kaipuun ja fiiliksen  :'(  siks väittäisin ymmärtäväni miesten halun lähteä  :evil6:

Kyllä mäkin tunnen kaipuuta ja fiilistä lähteä, mutta mun halut lähteä ois taas perheenä, eikä niin että "minä itse/minä yksin". ::) Sitä en pysty ikinä milloinkaan käsittämään, miksei voi yhdessä lähteä ulkomaille hommiin... on niitä nyt muitakin hommia kuin rt-touhut. ::)
Ad astra per aspera!

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: Heidi82 - 14/11/2006, 15:08:30
Ja meillä tuo mahdollinen tuleva reissu on sitten viimeinen,sillä mies sanoi että kun on lapsia yms..niin enää ei reissuun mennä.Joten nyt on viimenen mahdollisuus jos aikoo joskus mennä.
Näin meilläkin sanottiin pari vuotta ennen esikoisen syntymää, ja kas vain, miten mielipide muuttuikin...  ::)
Ad astra per aspera!

kasu

ONNEA ! ;)  :icon_salut:
kasu 75

myy79

Lainaus käyttäjältä: tanlaa - 05/12/2006, 19:08:16
:glasses9: jess.. posti toi kuoren, jossa oli Päätös sotilaalliseen kriisinhallinan toimintavalmiudesta ja siinä luki että Hakemuksenne on hyväksytty ja Teidät on valittu sotilaalliseen kriisinhallinnan toimintavalmiuteen  :D

on se virallisen näköinen paperi nykyjään.. ;)

miehen työkaverille tuli samanlainen kuulemma..  :) (haki piruuttaan kun mieski haki)

kumma ku eivät meittin miestä sinne halunneet.. :-[

termari