Päävalikko

Uudelle reissulle?

Aloittaja taituu, 30/03/2004, 01:34:56

« edellinen - seuraava »

Miten suhtaudutte puolisonne mahdollisiin uusiin komennuksiin?

Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja se on minulle täysin ok.
3 (21.4%)
Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja minulla on hieman sekalaiset tunnelmat asian suhteen.
4 (28.6%)
Puoliso suunnittelee itsekseen uutta reissua, mutta minä en yhtään pidä asiasta.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, ja hyvä niin.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, mutta minulle on ok, jos asia joskus taas tulee ajankohtaiseksi.
1 (7.1%)
Katson ensin meneillään olevan reissun loppuun, ja mietin asiaa sitten.
0 (0%)
Asia ei ole minulle nyt ajankohtainen, joten ei tarvitse suhtautuakaan.
6 (42.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 14

miipe

Mullekin yhteinen arki, yhteiselo, iloineen ja suruineen on tärkeää, ja tänä rt vuonna on sitä kunnolla kaivannut ja arvostanut. Lomat ovat vain alkuarkea, ja kotiutuminen  :) tuo yhteisen arjen takasin ,
Että mä odotan jo sitä!!!!!!!!!!!!

myy79

LainaaMullekin yhteinen arki, yhteiselo, iloineen ja suruineen on tärkeää, ja tänä rt vuonna on sitä kunnolla kaivannut ja arvostanut. Lomat ovat vain alkuarkea, ja kotiutuminen  :) tuo yhteisen arjen takasin ,
Että mä odotan jo sitä!!!!!!!!!!!!

Allekirjoitan tämän!!!!!  ;D :D ;)

kotiutumista odotellessa.. oisko 82 aamua vielä....   ;D

BB

LainaaMä en halua maailmalle. Mä haluan joka ilta kotiin.   

Tää olis minulle yksi pahimmista painajaisista!  ;D
Tää levoton sielu haluaa valloittaa koko maailman!... ;)

anneholmberg

LainaaKyllähän mä viihdyn kotonakin, mutta en liian kauaa  :D
No, onkos uusia reissuja tiedossa, siis sinulle?  :P Tai taitaa uusi työpaikka pitää kotosuomessa ainakin hetken, vai sisältyykö siihen matkustamista?

Minäkin tykkään reissata, mut mielummin lähden siipan kans kun yksin. Oon ollu pariin otteeseen vaihdossa yksin ja ei oo  mikään mahdoton ajatus et jossain vaiheessa lähden ulkomaille töihin, mut silloin saa toi siippa tulla följyyn!  ;D

IceQueen

LainaaMinäkin tykkään reissata, mut mielummin lähden siipan kans kun yksin.
Juu, samma här! Mäkin tykkään nähdä uusia maita ja tutustua uusiin kulttuureihin, mutta mielummin kultsin kanssa kuin yksin. :)
Ad astra per aspera!

BB

LainaaJuu, samma här! Mäkin tykkään nähdä uusia maita ja tutustua uusiin kulttuureihin, mutta mielummin kultsin kanssa kuin yksin. :)

Mutta toisaalta taas...
Oon pari kertaa asunut oikein pitemmän kaavan mukaan pois suomesta, ja en usko että olis tullut niin paljoa koettua ja niin montaa mielenkiintoista ihmistä tavattua jos kumppani olis ollut mukana. Ainakaan kielitaito ei ois niin hyvin parantunut jos pääosin olis kuitenkin suomea puhunut.

Mutta on se kyllä joskus toki rasittavaakin aloittaa aina alusta tuntematta yhtään ketään... Ja silti oon vuoden päästä taas lähdössä, pitäs löytää kiva ranskankielinen kohde...  :o    ;D

miipe

Hienoa BB! Haluaa kuulla lisää suunnitelmistasi!  :)

Soittelen sulle illalla jookosta (huomasin että olit soittanut vasta puolen yön tienoilla, joten en viittinyt sit soitella niin myöhään enää  ;))

BB

LainaaHienoa BB! Haluaa kuulla lisää suunnitelmistasi!  :)

Soittelen sulle illalla jookosta (huomasin että olit soittanut vasta puolen yön tienoilla, joten en viittinyt sit soitella niin myöhään enää  ;))

Hih hih.. Olen pieni puhelinhäirikkö!  ;D
Soitellaan!  :D

tiitu

Meil keskusteltiin lomalla tästä aiheesta jonkun verran. ;) Siitä, et millo on sopiva aika lähtä uudelleen, ei siitä meneekö vai ei... menee joka tapauksessa, ja siihen olen luvan kyl antanu ;) tietyin ehdoin ;D

Eli todennäköisesti toinen reissu sit tulee vuoden päästä nykyisen kotiutumisesta, ja mä saan sit suunnitella sillä aikaa omakotitalon ;)

zatu

Taitaa paperit taas lähteä vetämään tässä jossain vaiheessa. ::) Luvan annoin. ;) Eihän se ole kuin aikaisintaan 2006 alussa...
-memento vivere-