Päävalikko

Mitä pakata mukaan?

Aloittaja IceQueen, 07/11/2005, 21:17:24

« edellinen - seuraava »

Annukka

Lainaus käyttäjältä: tanlaa - 16/10/2006, 19:31:49
Lainaus käyttäjältä: Annukka - 16/10/2006, 18:54:22
Lainaus käyttäjältä: Katja - 16/10/2006, 16:54:56
Lainaus käyttäjältä: Annukka - 16/10/2006, 16:05:05
Mie tungin keskiviikkona kukkosia reissuun mukaan ;D Eivät niitä ainakaan ratsanneet.

Mitä ihmeen kukkosia?  ???

Semmosia hiivaleipätaikinasta tehtyjä kakkaroita, joissa on keskellä riisipuuroa. Voideltu paistamisen jälkeen rasvalla. Ah ja nam. Sanoo myös stadilainen mieheni, joka nai siis karjalaisen suvun kasvatin ;D

hihih.. moni ei kukkosia tiedä syöneensä (tai siis kukkonen on monelle outo nimitys) kun on pyörösen syöny  ;)

Rakkaalla lapsella monta ...jne ;D

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: Annukka - 16/10/2006, 18:54:22
Lainaus käyttäjältä: Katja - 16/10/2006, 16:54:56
Lainaus käyttäjältä: Annukka - 16/10/2006, 16:05:05
Mie tungin keskiviikkona kukkosia reissuun mukaan ;D Eivät niitä ainakaan ratsanneet.

Mitä ihmeen kukkosia?  ???

Semmosia hiivaleipätaikinasta tehtyjä kakkaroita, joissa on keskellä riisipuuroa. Voideltu paistamisen jälkeen rasvalla. Ah ja nam. Sanoo myös stadilainen mieheni, joka nai siis karjalaisen suvun kasvatin ;D
Reseptiä respetit osioon kiitos! ;D
Ad astra per aspera!

Ulpu

Kuulostaapa hyvältä nuo teitin kukkoset. Mä luulin ihan eri kukkosiksi.  ;)

yama

Miulle tuo kukkonen on kyl ihan outo juttu, ei tääl päin niit ainaskaa tehä! ???

Annukka

Sie ootkin ihan eri pitäjästä ;D

yama

Lainaus käyttäjältä: Annukka - 17/10/2006, 17:39:00
Sie ootkin ihan eri pitäjästä ;D

Joo, mie taidan olla liian etelässä!  ;D

Annukka

Pipsa

Minä olen noita kukkosia aina kutsunut nimellä riisipyöröt...Mutta sama juttu eri paketissa  ;D

rumin,mies syvästä etelästä

Ruisleipää ja hapankorppuja.
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla

point

Lainaus käyttäjältä: rumin - 26/10/2006, 20:45:23
Ruisleipää ja hapankorppuja.
Ja näitähän EI kannata laittaa tulemaan millään huoltolennolla...

"Rakas" anoppini ajatteli piristää poikansa Etelä-Libanonin arkea vuoden -94 kesällä ja kyseli minulta tietoja paketin lähettämisestä. Mulle ei tullut mieleenkään, että hän oli ajatellut lähettää lapselleen itseleivottua ruisleipää ja HK blöötä. Hän laittoi ruuat kuuliaisesti pakettiin ja kirjoitti paketin päälle sen muistojani hivelevän osoitteen: Lt V.K., FINBATT-UNIFIL, E/OPS, 00231 HKI.

Koska huoltolennot lensivät kahden viikon välein tuon paketin perille meno kesti yli kolme viikkoa ja tokikaan posti ei harrasta pakettien kylmäsäilytystä saatika Beirutin päässä, missä postisäkit makasivat +50oC hallissa ennekuin pääsivät jatkamaan matkaansa kohti pataljoonaa.

Varmaan oli mukava yllätys avata kyseinen paketti...  :puke: