Päävalikko

Aa, mikä darra

Aloittaja Kisu, 02/07/2005, 09:43:21

« edellinen - seuraava »

minttukoo

:icon_shaking2: :icon_shaking: :sad5:

Aivan kaamee kapula ollu koko päivän!  :confused1:

Taru

Voi vittu mikä päivä.. Piti tehdä kaikkea hyödyllistä ja täällä sitä on pidetty sänkyä (ja vessanpyttyä) paikallaan..
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä. -Antoine de Saint-Exupéry

Lua

Lainaus käyttäjältä: Taru - 15/10/2006, 19:29:09
Voi vittu mikä päivä.. Piti tehdä kaikkea hyödyllistä ja täällä sitä on pidetty sänkyä (ja vessanpyttyä) paikallaan..
Sama täällä... koulukirjat tuijottaa mua syyttävästi  :-[ On muuten harvinaisen sitkeä darra, ei oo auttanut pizza eikä uni. Periaatteesta en käytä särkylääkkeitä kuin viimeisessä hädässä itseaiheutettuun päänsärkyyn. Onko foorumilaisilla kikkoja joilla darraa saa lievitettyä/lähtemään  ::)?

Kisu

Lainaus käyttäjältä: Lua - 15/10/2006, 20:11:13
Sama täällä... koulukirjat tuijottaa mua syyttävästi  :-[ On muuten harvinaisen sitkeä darra, ei oo auttanut pizza eikä uni. Periaatteesta en käytä särkylääkkeitä kuin viimeisessä hädässä itseaiheutettuun päänsärkyyn. Onko foorumilaisilla kikkoja joilla darraa saa lievitettyä/lähtemään  ::)?

Kylpylän poreamme tai se kuumavesiallas

Hanhikki

Ei kai siihen oo mitään keinoa ;) Täytyy vaan kärsiä. Yleensä mulla on darra päivän jälkeinen päivä pahempi. Ällöttävän turvonnu olo kaikesta pitsan ym. syömisestä jne.

Kisuliini

Huh, mikä darra! Ja samalla henkinen morkkis kun ulkona on ihana ilma ja mä vaan makaan sisällä krapulaani...

Jartsa

Onko foorumilaisilla kikkoja joilla darraa saa lievitettyä/lähtemään  ::)?

Seksi.

point

Lainaus käyttäjältä: Jartsa - 29/10/2006, 15:30:15
Onko foorumilaisilla kikkoja joilla darraa saa lievitettyä/lähtemään  ::)?

Seksi.
Mut Jartsa hyvä, älä kiroile tuolla tavalla, kun krapulassa olevan naisen mies on alhaalla ja onhan se ihan saletti, et se seksi on mukavampaa partnerin kanssa kuin yksin.  ;D

Jartsa

Ai nii joo... Sori.  ;) Mut jos puoliso on paikalla ja käytettävissä ni sitten...  ;D

rumin,mies syvästä etelästä

Otaa perskännit niin lähtee krapula ;D
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla