Päävalikko

...ja maailma pelastuu?

Aloittaja zatu, 24/07/2005, 13:24:10

« edellinen - seuraava »

Lua

Lainaus käyttäjältä: Janica - 14/09/2006, 19:06:39

Joka vuosi tulee lahjoitettua tonne. :) Ja vollotettua telkkarin ääressä niille pienille..
Juu, täällä kanssa... :-\

susakaro

Lainaus käyttäjältä: Lua - 14/09/2006, 20:11:01

Joka vuosi tulee lahjoitettua tonne. :) Ja vollotettua telkkarin ääressä niille pienille..

mä en ymmärrä tätä... tietty hyväntekeväisyys on ok, mutta mua ketuttaa lähinnä tuo että muut sarjat jää jonkun typerän konsertin varjoon...  olenpas tänään pikkumainen  :-\

Taru

Lainaus käyttäjältä: susakaro - 14/09/2006, 21:52:28
Lainaus käyttäjältä: Lua - 14/09/2006, 20:11:01

mä en ymmärrä tätä... tietty hyväntekeväisyys on ok, mutta mua ketuttaa lähinnä tuo että muut sarjat jää jonkun typerän konsertin varjoon...  olenpas tänään pikkumainen  :-\

Kamala kun olet törkeä ihminen!!! ;D
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä. -Antoine de Saint-Exupéry

Jartsa

No voi mahoton, jäikö Emmerdale näkemättä kun joku pikkuihminen sai keskoskaapin... ?  :( Kyllä sulle pitäis nyt telkkari-ihmisten lähettää se uusintana tai vaikka videolla kotiin...

Anki

Ois aika valita firman joulukortit, ja tehtävä lankesi minulle....
On sitten vaan aika vaikee tehtävä, miljuuuuuna luetteloa on edessäni ja kaikilla tuntuu olevan yhtä hieno tarkoitus mihinkä ne rahat menisi, joten minkä järjestön korttia sitä nyt oikein hankkisi ???  ...sydänlasten kortit on jotenkin aika lähellä mun sydäntä....

kasu

Meiän perheestä lähtee planin joulukortit. Kummilapsiakin on 2
kasu 75

Paso

mulle riittaa kun on itse maailmaa pelastamassa ....   ::)

sen mita satsaan, satsaan kotimaahan ja sen avuntarvitsijoihin :-X
UNTAG1989-90, UNPROFOR1992-93, UNPROFOR1993-96, IFOR1996, SFOR1997, ECMM1999, UNMIK2000-04, ONUB2005-07, UNIFIL2007-08, EUMM2008-

Jensku

Lainaus käyttäjältä: Anki - 28/09/2006, 15:32:22
Ois aika valita firman joulukortit, ja tehtävä lankesi minulle....
On sitten vaan aika vaikee tehtävä, miljuuuuuna luetteloa on edessäni ja kaikilla tuntuu olevan yhtä hieno tarkoitus mihinkä ne rahat menisi, joten minkä järjestön korttia sitä nyt oikein hankkisi ???  ...sydänlasten kortit on jotenkin aika lähellä mun sydäntä....

Yleensä tykkään näperrellä ihte glögin voimin  ;), mutta muutamana vuonna on tuettu Unicefia, Hesyä ja Ensi- ja turvakotienliittoa. Esteetikkona tykästyin ko kortteihin. Hesyllä oli tosi herttanen malli, jossa enkeli luki rauhanjulistusta tallin eläimille  :)
Ystäväni, ne jotka etsivät yhtaikaa 
myrskyä ja rauhaa
eivät löydä perille
kulkematta käsi kädessä
miten kaukana toisistaan
kulkevatkaan
- Tommy T.

Katja

Lainaus käyttäjältä: kasu - 28/09/2006, 15:49:11
Meiän perheestä lähtee planin joulukortit. Kummilapsiakin on 2

Kiva kun on joku muukin täällä, jolla kummilapsia. Onko teidän kummilapset mistä päin? Ootteko lähettäny heille mitään pakettia tms. ikinä? Minulla on suloinen kummilapsi Intiasta vuoden verran ollut. Tässä oon pähkäilly mitä hänelle sinne lähettäisin, kun en oo mitään aiemmin laittanut.. Vähänniinku synttärilahja ja joululahja samalla.  ;)  En kyllä tiiä kovinko juhliivat, mut järjestöltä tuli joulukortti ja tällä viikolla pitää lähettää et viimestään jouluks ehtii. Ostin sit värityskirjan, väriliidut ja kaks pientä tarra-arkkia. Kyllä se suloinen pieni poika on varmasti iloinen pienestä lahjasta..  :)

Juulia

TEE MUUTOS! :wav:

--> www.ilmastonmuutos.fi

Vinkkejä pieniin tekoihin, joilla autat maailmaa! Tänään on päivä, jolloin maapallo on käyttänyt tämän vuoden luonnonvaransa jo loppuun!  :o
Eli jouluun mennessä miinukselle on menty jo ja pahasti.

Lisää aiheesta:
"Vuoden uudet luonnonvarat on nyt käytetty"
http://www.yle.fi/uutiset/ymparisto/vasen/id44797.html