Päävalikko

Kiitoksen paikka

Aloittaja point, 20/06/2004, 20:58:54

« edellinen - seuraava »

myy79

Kiitokset Sarille yöpaikasta ja hiusten värjäyksestä..  :D Oli vallan ihana nähdä taas pitkästä aikaan!! ja nyt sit varaat sen junalipun pianö..  ;)

Kisu

Yamalle suuri kiitos konsulttiavusta akvaariojutuissa!!

yama

Lainaus käyttäjältä: Kisu™ - 27/08/2006, 14:28:30
Yamalle suuri kiitos konsulttiavusta akvaariojutuissa!!

Hyvä, jos oli apuja!  :)

Kisu

:hello2: Kiitos paljon Karlikselle ja Peetulle sekä Allylle ja Pihlalle aivan upean ihanasta päivästä Korkeasaaressa!!!!!  :hello2:

Ally

Lainaus käyttäjältä: Kisu™ - 16/09/2006, 20:09:56
:hello2: Kiitos paljon Karlikselle ja Peetulle sekä Allylle ja Pihlalle aivan upean ihanasta päivästä Korkeasaaressa!!!!!  :hello2:

Kiitokset myös sinulle Kisu sekä Markolle että Karlikselle ja Peetulle  :hello:!!
Ihana ilmakin sattui vielä olemaan  :sunny:

Ally

Kiitos Outille ohjeista  :hello:..

Hyvin päästiin Kauppatorille ja Korkeasaaren lauttaan. Oikein kivalta näytti nuo Hesan putiikit, mut joku toinen kerta sitten shoppaamaan ilman lasta  ;).

Outi

Eipä kestä :) Kiva jos oli apua :)

kasu

Kiitos että olette olemassa! Pelkkä täällä virtuaalimaailmassa käynti vetää takaisin arkeen tuossa sohvalla tuhertamisen surkeudesta. Jos vielä sais puheuhteyden tuonne alas niin saisin ajatuksia hieman järjestykseen.Thanks
kasu 75

Anki

Kiitoksia Susakarolle ja Hanhikille mukavista leskitreffeistä eilen ;D
Oli kiva tavata taas, vaikka itse ehkä olin hieman tavallista hiljaisempi kun pikkasen pukkasi väsymystä...

susakaro

Lainaus käyttäjältä: Anki - 28/09/2006, 08:30:30
Kiitoksia Susakarolle ja Hanhikille mukavista leskitreffeistä eilen ;D
Oli kiva tavata taas, vaikka itse ehkä olin hieman tavallista hiljaisempi kun pikkasen pukkasi väsymystä...

kiittelinkin jo tuolla ulos syömään osastolla. melkoinen sissi oletkin kun työmatkan päälle vieä jaksoit jäädä meidän kanssa turisemaan  :D