Päävalikko

Uudelle reissulle?

Aloittaja taituu, 30/03/2004, 01:34:56

« edellinen - seuraava »

Miten suhtaudutte puolisonne mahdollisiin uusiin komennuksiin?

Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja se on minulle täysin ok.
3 (21.4%)
Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja minulla on hieman sekalaiset tunnelmat asian suhteen.
4 (28.6%)
Puoliso suunnittelee itsekseen uutta reissua, mutta minä en yhtään pidä asiasta.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, ja hyvä niin.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, mutta minulle on ok, jos asia joskus taas tulee ajankohtaiseksi.
1 (7.1%)
Katson ensin meneillään olevan reissun loppuun, ja mietin asiaa sitten.
0 (0%)
Asia ei ole minulle nyt ajankohtainen, joten ei tarvitse suhtautuakaan.
6 (42.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 14

mami

Neljä reissua meillä miehellä takana, ei sitoumusta sisässä eikä "kuumaa linjaa" rotaatiosihteereille. Eli mitä tuosta voi päätellä? Lähtee jos erikseen soitetaan  ;)

helena

Luulisin, että tämä on meille viimeinen reissu niin ainakin sanoi isäntä.

Tosin en mene vannomaan et näin on kun  isännällä on levottomat jalat. Itse en kyllä halua enää ulkomaille asumaan (en ollu mukana vaan olin vaihto-oppilaana samaan aikaan kun mies oli Kosovossa), liian kova koti-ikävä.

anniinak

Meillä ei kotiutuminen ole vielä edes lähellä kun jo katsotaan uusia ulkomaan hommia..  ;D
Eipä taida Suomessa olo kiinnostaa..

Heidi82

Meillä ei onneksi vieläkään ole miehellä hinkus uudelle reissulle.Ja jos vuosien päästä uudelleen haluaa lähtä niin mikäs siinä,kyllähän se vuosi leski elämää menee uudemmankin kerran :)

Juulia

Joo ei meilläkää nyt heti ole hinkua, mutta kyllä mä vähän uumoilen että parin vuoden päästä on taas herra menossa. No, sitten ei ole niin kauhea paikka kuin nyt ekalla kerralla ;)

Mari@

:rotf:

Paras tapa tehdä muhun vaikutus....
Kertoo, et paperit on vetämässä tai missio kesken ;D

Miten niin pimee? ::)

mami

Lainaus käyttäjältä: Mari@ - 25/09/2006, 14:37:57
Paras tapa tehdä muhun vaikutus....
Kertoo, et paperit on vetämässä tai missio kesken ;D

Miten niin pimee? ::)

Pakkomielle?

;)

yama

Uudelle reissulle!  ??? ::) Hmmm.... koko ajanhan tuo näyttää reissussa johonkin päin olevan!  ;D ;)

laura

meillä mies ei ainakaan ihan heti ole uudelle reissulle lähdössä, mutta saa kyllä lähteä uudestaan jos myöhemmin haluaa mennä...

Lua

Lupa uudelle reissulle on annettu.. :-X ;D