Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 20/05/2024, 20:09:23

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Äänestys

Miten suhtaudutte puolisonne mahdollisiin uusiin komennuksiin?

Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja se on minulle täysin ok.
3 (21.4%)
Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja minulla on hieman sekalaiset tunnelmat asian suhteen.
4 (28.6%)
Puoliso suunnittelee itsekseen uutta reissua, mutta minä en yhtään pidä asiasta.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, ja hyvä niin.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, mutta minulle on ok, jos asia joskus taas tulee ajankohtaiseksi.
1 (7.1%)
Katson ensin meneillään olevan reissun loppuun, ja mietin asiaa sitten.
0 (0%)
Asia ei ole minulle nyt ajankohtainen, joten ei tarvitse suhtautuakaan.
6 (42.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 14

Kirjoittaja Aihe: Uudelle reissulle?  (Luettu 185524 kertaa)

Terstena

  • Vieras
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #510 : 09/10/2007, 21:15:44 »
On ihmiset vaan erilaisia. Täällä sitä toivotellaan tervemenoa uudelle missiolle ja nytkin on työkaverina mies, jonka tyttöystävä/avokki nosti kytkintä rt-reissun takia. Rt-hommissa kuulemma ollaan oikeasti vaan vieraita naisia naurattamassa...

Poissa s^n^

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 10329
    • KFOR 05/07-05/08
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #511 : 09/10/2007, 21:24:44 »
On ihmiset vaan erilaisia. Täällä sitä toivotellaan tervemenoa uudelle missiolle ja nytkin on työkaverina mies, jonka tyttöystävä/avokki nosti kytkintä rt-reissun takia. Rt-hommissa kuulemma ollaan oikeasti vaan vieraita naisia naurattamassa...
Siis, ettekö te ookkaa sitä tekemässä!!!  :o Ny mä oon vähän pettyny. Mä nimenomaan luulin, et juuri siks A-maa on haasteellisempi paikka ku esim. Kosovo, et naisten vonkaaminen on tehty vaikeemmaks.  ;D ;D ;D

Ja nyt arvon tyttäret! Tämä oli vitsi.   ;D

 ;D Päivän levein hymy irtos just tosta Piken vitsistä.. Kuulosti niin mun ja Hn jatkuvalta puhelinkiusottelulta..

Poissa Pipsa

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5926
  • ISAF
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #512 : 10/10/2007, 15:08:03 »
MInä voin edelleenkin kyllä myöntää ihan reilusti että toivon koko sydämestäni että mies ei enää ikinä lähtis uudelle reissulle  :-X

Terstena

  • Vieras
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #513 : 10/10/2007, 21:20:30 »
On ihmiset vaan erilaisia. Täällä sitä toivotellaan tervemenoa uudelle missiolle ja nytkin on työkaverina mies, jonka tyttöystävä/avokki nosti kytkintä rt-reissun takia. Rt-hommissa kuulemma ollaan oikeasti vaan vieraita naisia naurattamassa...
Siis, ettekö te ookkaa sitä tekemässä!!!  :o Ny mä oon vähän pettyny. Mä nimenomaan luulin, et juuri siks A-maa on haasteellisempi paikka ku esim. Kosovo, et naisten vonkaaminen on tehty vaikeemmaks.  ;D ;D ;D
Menee off topic mut syyttäkää Pikeä..

Tarkoittanet siis sitä, että burkhan takia vonkaaminen on vähän kuin sikaa säkissä ostaisi..?  ;D


Mut, jos vakavasti puhutaan niin kyllä mä hattua nostan erityisesti omalle Home Support Elementilleni, joka uuteen reissuun päästi. Ei kotona häävi ole yksin olla ja arkea jatkaa. Ei elämä täällä alhaalla toki aina ole ruusuista mutta erityisesti alkuvaiheessa on paljon uutta nähtävää ja koettavaa niin, ettei edes ehdi lanata.


Vielä tuohon Piken vitsiin off topicia sen verran, että kannattaa lukea Kabulin kirjakauppias niin saa vähän näkökulmaa naisen elämään Afganistanissa..

Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #514 : 11/10/2007, 09:45:29 »



Vielä tuohon Piken vitsiin off topicia sen verran, että kannattaa lukea Kabulin kirjakauppias niin saa vähän näkökulmaa naisen elämään Afganistanissa..
Luettu on :) Ja muutama muu teos joka kertoo Afganistanista kanssa :)

Poissa rumin,mies syvästä etelästä

  • Hang-around-jäsen
  • Addikti-Koditar
  • *
  • Viestejä: 1908
  • UNIFIL 1987-1988 2Jk 9-51 Voimakone
Re: Uutta reissua & siviilikriisinhallinta keskustelua
« Vastaus #515 : 01/11/2007, 14:57:46 »
Nyt kun porukkaa on kotiutunut,niin nostetaan tätä otsikkoa ylöspäin ja framille ;D
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla

Poissa Johanna

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4191
    • Kfor 11/06-11/07, ISAF 09/12-09/13
Re: Uutta reissua & siviilikriisinhallinta keskustelua
« Vastaus #516 : 01/11/2007, 15:52:43 »
Meillä jo lupaa kyseltiin...Kyllä mä sen annan,kun tiedän että Puolustusvoimilla vakkari virassa olevat ei kovin helpolla pääse lähtemään ;) Ja seuraava reissu vois kuulemma olla vain puoli vuotta.. :D

Poissa Ämmä

  • Koditar
  • "Ehkä mulla on vielä hieman toivoa"- koditar
  • *******
  • Viestejä: 2498
  • ISAF 04/06-02/07, 08/09-02/10
Re: Uutta reissua & siviilikriisinhallinta keskustelua
« Vastaus #517 : 01/11/2007, 17:36:04 »
Uudesta reissusta on keskusteltu ;)

Poissa Sini

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4409
    • EUFOR 10/04-12/05 ISAF 2/07-2/08 ISAF 9/09-8/10
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #518 : 01/11/2007, 20:56:14 »
Meillä keskustellaan uudesta reissusta aina ensimmäisellä lomalla. :) Oon antanu luva, mut ilmeisest nyt ei laiteta uusia papereita heti sisään niinkuin tapana on ollu. Mistäs sen kyl tietää, mieli voi muuttua mihin suuntaan vaan. Kyllä meillä varmaan rauhaaturvataan niin kauan ku ikä riittää. ;)

Poissa Heidi82

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4109
  • KFOR 05/05-05/06
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #519 : 07/11/2007, 20:38:20 »
Olen sitten tänään kuuliaisena vaimokkeena täytellyt hakupapereita miehelle ::)