Päävalikko

Keskustelua lomalennoista

Aloittaja Tara, 19/11/2007, 13:19:47

« edellinen - seuraava »

KouTa

Meille on tosi hankalaa tuo Tampere... Nopein reitti sinne meiltä Kotkasta menee sit HKI-Vantaan ohi...  ::) Kilometrit tuplaantuu.. Roottaatiolento lähtee onneks Helsingistä... kentällä oltava 0700...  :o millä mä saan itteni hereille siihen aikaan et vien K:n kentälle...
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

Hansu

^sä tuskin nukut sinä yönä muutenkaan, joten ihan hyvin.  :)

KouTa

Lainaus käyttäjältä: Hansu - 30/04/2009, 12:57:04
^sä tuskin nukut sinä yönä muutenkaan, joten ihan hyvin.  :)

Hyvä pointti!! tuo on varmaan totta... :D
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

Timppi

Äh, tuo nukkuminen on kyllä niin totta... Viimeinen yö ennen lähtöä on aina vaan horroksessa olemista, varsinkin, kun usein on tullu ukko vietyä Sjoen lentokentälle mistä on sit lentäny Hesaan, eli herätys on aina ollu neljän jälkeen aamulla. Nyt saa nukkua silti aamuun asti, kun ei tartte ku hypätä junaan ja Treelle, kun matka lyheni niin paljon. :)

Ulpu

Lainaus käyttäjältä: Timppi - 29/04/2009, 23:14:05...Eikö kukaan muu oo ilahtunu ku meikäläinen? :)

Minä olen. Meillekin passaa paremmin kuin hyvin tuo lähtö Tampereelta. Ei tarvitse kovinkaan paljoa aikaisemmin lähteä J:tä viemään ja on helpompi ajella takaisinkin, kun voi olla, että on silmät veskaljamilla...  ;) En kyllä tiedä yhtään mihin aikaa Tshadin rotaatio yleenkin lähtee...

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: Ulpu - 03/05/2009, 12:47:08En kyllä tiedä yhtään mihin aikaa Tshadin rotaatio yleenkin lähtee...
Mulla ei kans ole minkään tyylistä muistikuvaa. ???
Ad astra per aspera!

Ulpu

^ Juu, no eiköhän sekin kohtapuoliin selviä, kun J menee koulutukseen. 

KouTa

Miks mulle kerrottiin että lomat lentää kesällä Kosovosta torstaisin?? Muuttuko se samalla kun kenttäkin?

Timppi

Lainaus käyttäjältä: KouTa - 05/05/2009, 15:06:39
Miks mulle kerrottiin että lomat lentää kesällä Kosovosta torstaisin?? Muuttuko se samalla kun kenttäkin?

Jep, siis torstai on ollu nyt lentopäivä pari viikkoa, kenttä Tre, kone taitaa olla yhden aikaan päivällä Treellä ja lähtee sieltä ilmeisesti kahden aikoihin. Korjatkaa jos olen väärässä. Mies tuleekin ylihuomenna kotiin, seitsemän viikon väli ollu joten ikävä on kova... :(

KouTa

MÄ jo meinasin et mua kusetetaan... no en!! :D

Onneks rotaatio lähtee viel Helsingistä.... 0700 Tampere oli ollu jo liian paha rasti...