Päävalikko

Päivän uutiset II

Aloittaja lasinainen, 23/04/2009, 17:40:57

« edellinen - seuraava »

s^n^

Nainen joutumassa syytteeseen totaalikieltäytymisestä.

Näin just joo prkl heletti sentään.. Hyvin siellä taas vedetään..  :angry4: Joo mua tämä kiukuttaa kyllä, vaikka jokasen oma asiahan tuo on..

KooKoo

^ Mä en oikein käsitä tota naista. Luulisi, että olisi nyt aikaisemmin kuin vasta 11 kuukauden palveluksen jälkeen tajunnut, että ei oo sen juttu ???

Pipsa

Mut jos se sitä hakikin että sais sit "ilmottautua" totaalikieltäytyjäksi...  ::)

rapu

Lainaus käyttäjältä: Pipsa - 09/12/2009, 12:36:13
Mut jos se sitä hakikin että sais sit "ilmottautua" totaalikieltäytyjäksi...  ::)

siltä vähän vaikuttaa tuo. Siis jos on 11 kuukautta takana, niin eikös siinä menisi yksi lisää vaikka päällä seisoen?

Johanna

Oon taas jollain järki pakottanu päätä. Leppävaaran Sellossa on sattunut ampumavälikohtaus..

http://www.iltalehti.fi/espoo/2009123110861781_eo.shtml

Ulpu

^ Surullista taas tuo.

Johanna

Viimeisimmän tiedon mukaan kaikki 4 joita on ammuttu on kuollut. Ilmeisesti kyseessä ollut mustasukkaisuus kohtaus.

Pipsa

Tuo ampumis tapaus oli kyllä taas tosi surullinen uutinen...  :'(

KouTa

Kylläpä nyt sattuu ja tapahtuu siellä pääkaupunkiseudulla.  :o

JUNA
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

KouTa

Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.