Päävalikko

Päivän uutiset II

Aloittaja lasinainen, 23/04/2009, 17:40:57

« edellinen - seuraava »

KouTa

Että Obama sai sitten Nobelin rauhanpalkinnon. En osannut ajatella et hän lisi edes ehdolla, mut onhan hän tehnyt tietty paljon nyt uransa aluks.
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

KouTa

Ja lisää uutisia:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009100910397658_uu.shtml

Mun mielestä tuo ei kyllä ole tavanomainen tutkimus. Mut en olekaan lääkäri...
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

Ulpu

^ Voi herran jestas!  :o ::)

KooKoo

No eihän toi nyt mikään tavanomainen tutkimus ole ::) Mutta toisaalta, jos lääkäri mulle ehdottaisi tollasta "tutkimusmielessä" niin en kyllä suostuisi! Ihmettelen vaan, että miten toi on tapahtunut...

rapu

Siis herranjumala! :o :o
Kyllä minäkin ihmettelen että miten se potilas on antanut sen lääkärin edes tehdä moista ???, mutta menee kyllä taas niin yli ymmärryksen tuo oikeuden päätöskin ::) ??? ::) :-X

Onko tää nyt samaa sarjaa kuin se minihame lieventävänä tekijänä raiskausjutussa ??? :-X

susakaro

Lainaus käyttäjältä: KouTa - 09/10/2009, 13:02:11
Että Obama sai sitten Nobelin rauhanpalkinnon. En osannut ajatella et hän lisi edes ehdolla, mut onhan hän tehnyt tietty paljon nyt uransa aluks.

Mulla meni ihan pasmat sekaisin kun luin, että halonen onnittelee obamaa rauhanpalkinnosta  ::) Rupesin kelaan et siis kuka obama... onks joku toinen samanniminen  ;D Aika erikoinen päätös mielestäni, mutta en sanois suoraa että meni vääräänkään osoitteeseen!

KouTa

Lilian

Ulpu

Kuulitteko/näittekö helsinkiläiset tänään tätä?

Muffin

^Kävelin juuri Hakaniemessä silloin. Kuului kyllä hyvin, mutta en nähnyt.