Lainaus käyttäjältä: Räpätättäri - 10/05/2007, 13:31:26joku ei kuulemma ollut soittanut yli kolmeen viikkoon emännälleen.. aika karua ainakin mun mielestä Jos meillä isäntä tuon tekee, ni saa hartaasti jo harkita sitä kukkakimppua kun tulee kotiin et pääsee kynnyksen yli hengissä.
joku ei kuulemma ollut soittanut yli kolmeen viikkoon emännälleen.. aika karua ainakin mun mielestä
Lainaus käyttäjältä: s^n^ - 10/05/2007, 13:38:19Lainaus käyttäjältä: Räpätättäri - 10/05/2007, 13:31:26joku ei kuulemma ollut soittanut yli kolmeen viikkoon emännälleen.. aika karua ainakin mun mielestä Jos meillä isäntä tuon tekee, ni saa hartaasti jo harkita sitä kukkakimppua kun tulee kotiin et pääsee kynnyksen yli hengissä. Ei taitais meillä kukkakimpulla selvitä... . Mutta kyllä meilläkin se molemminpuoleinen kiire heijastui välillä yhteydenpitoon. Monesti minä olin se joka ei olisi ehtinyt Skypettelemään jne., mutta priorisoin kyllä mieheni ja yhteydenpidon . Ihan kivasti loppujen lopuksi pidettiin yhteyttä, silleen tasaisesti joka päivä.
Ja tuo soitteluhomma on aika pitkälle käsittääkseni myös asennekysymys. Meillä mies pystyi soittamaan koko vuoden joka päivä, aivan muutamaa yksittäistä päivää ja yhtä pidempää missiota lukuun ottamatta. Välillä puheluja tuli päivässä jopa reilut viisi. Vaikka väliin mahtui kellon ympäri partioimista, niin kahvitauoilla tuli aina kun vaan mahdollista soittamaan.. se on sitä asioiden priorisoimista Mutta joukkoon mahtuu tosiaankin niitä laiskempiakin soittelijoita, joku ei kuulemma ollut soittanut yli kolmeen viikkoon emännälleen.. aika karua ainakin mun mielestä
Ja tuo soitteluhomma on aika pitkälle käsittääkseni myös asennekysymys. Meillä mies pystyi soittamaan koko vuoden joka päivä, aivan muutamaa yksittäistä päivää ja yhtä pidempää missiota lukuun ottamatta. Välillä puheluja tuli päivässä jopa reilut viisi. Vaikka väliin mahtui kellon ympäri partioimista, niin kahvitauoilla tuli aina kun vaan mahdollista soittamaan.. se on sitä asioiden priorisoimista
Mutta joukkoon mahtuu tosiaankin niitä laiskempiakin soittelijoita, joku ei kuulemma ollut soittanut yli kolmeen viikkoon emännälleen.. aika karua ainakin mun mielestä
Lainaus käyttäjältä: s^n^ - 10/05/2007, 13:38:19Lainaus käyttäjältä: Räpätättäri - 10/05/2007, 13:31:26joku ei kuulemma ollut soittanut yli kolmeen viikkoon emännälleen.. aika karua ainakin mun mielestä Jos meillä isäntä tuon tekee, ni saa hartaasti jo harkita sitä kukkakimppua kun tulee kotiin et pääsee kynnyksen yli hengissä. Ja ainakin mulle tulis tuolasesta soittamattomuudesta sellanen olo, et enpä taida paljoo äijälle merkata, kun ei kiinnosta ollenkaan ilmotella kuulumisistaan tai kysellä miten Suomessa menee..