Päävalikko

Opiskelu ja ammatinvalinta II

Aloittaja zatu, 29/12/2008, 13:32:35

« edellinen - seuraava »

rumin,mies syvästä etelästä

Tossa kattelen ens syksyn LVI asentajan kursseja,josko vaikka vielä vanhoina päivinä koulunpenkille  8) ::)
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla

myy79

Pieni(suuri) ajatus siitä, että alkaisin opiskelemaan..  ::) mies jo lupautui maksamaan avoimessa yliopistossa liiketaloustieteen perusopinnot..  :P

IceQueen

Hmm.. Master of Engineering opintoja on haettu opetusministeriöltä mun entiseen kouluun. Jos opetus myönnetään Poriin, ei oo muuta vaihtoehtoa, kuin hakea siihen...  ;D
Ad astra per aspera!

IceQueen

Pari viime päivää oon viettänyt aurinkoenergia koulutuksessa entisellä koulullani. Ja voi jestas, miten pää suorastaan sauhuaa ideoita!!! ;D ;D ;D
Ad astra per aspera!

IceQueen

Jaaha, ens maaliskuussa tulee 3 vuotta täyteen työntekoa valmistumisen jälkeen, silloin lähtee heti ensimmäisessä mahdollisessa haussa paperit vetämään YAMK tutkintoon! :)
Ad astra per aspera!

Tiina

Opiskelut alkaisi "leskeyden" kunniaksi täälläkin. Jotenkin tuntuu niin omalla tavallaan turhauttavalta palata taas koulun penkille.  :o

Toki, tämä opiskelu avaa yhden oven työmarkkinoille. Kyseessä erikoistumisopinnot, jotka pitää nyt itse maksaa, kun en ole alan toimessa / virassa missään. Tietää, mihin puolison päivärahat menee (vitsi!)  ;D

Onko muita, jotka ovat ottaneet opiskeluprojektin puolison ulkomaan keikan ajaksi? :)
"Kaikella on tarkoitus"

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: Tiina - 28/09/2014, 23:25:05Onko muita, jotka ovat ottaneet opiskeluprojektin puolison ulkomaan keikan ajaksi? :)
Mä olin exän Tshadin keikan aikaan vielä AMK:ssa, et erikseen ei tullut projektia otettua vaan jatkettua vielä kesken ollutta. Aika touhua oli, kaks pientä lasta (nuorempi oli 1v) ja koulu. ::)
Ad astra per aspera!

pumpkin

Minä tein gradun miehen reissun aikana ja minulla oli siinä pienempi kotona samalla, ihan hyvät muistot ajasta.

Sini

Tänään tuli postin mukana kutsu haastatteluun, joka on siis huomenna .Luuleeko ne tosiaan, että kenelläkään työttömällä ei ole muuta elämää kuin työttömyys. Olis ihan kivaa tietää "vähän" aikaisemmin milloin ja missä. Jollain saattaa olla jopa lapsia, jotka tarvitsee hoitopaikan siks aikaa kun he haastattelee äitiä. No, onneks miehellä on huomenna vapaa päivä. Mut mitäs sit jos olis työpäivä?
Ja koska sitten saan tietää pääsenkö sille pirun kurssille??? Päiväkoti tarvitsisi tiedon mahdollisimman nopeasti lasten hoidon tarpeesta. ::)
Ärsyttää tää asenne, olet työtön sinulla ei ole eikä saa olla elämää.

pumpkin

Muistan kyllä aina, kun olin pulassa lastenhoidon kanssa samanlaisessa tilanteessa, niin Muffin täältä foorumilta tuli apuun.  :-*