Päävalikko

Parasta kesässä...

Aloittaja zatu, 30/06/2004, 21:17:20

« edellinen - seuraava »

zatu

On antanut odottaa itseään se lämmin aurinkoinen iltapäivä, jolloin istutaan terassilaivalla hyvässä seurassa huurteinen kourassa, katsellaan mukavaa jokimaisemaa ja nautitaan kuumuudesta. Ei terassi nyt kesän pääasia ole, mutta pitäisihän sitä sentään muutaman kerran päästä.

Mutta ensi viikolla varmasti, pääsee mieskin nauttimaan suomikesänvietosta.  8)
-memento vivere-

Sundancer

Kunnon lomasäät  8) Aurinkoa ja lämmintä, hiekkaranta, kalliot, merituuli, jäätelö, kylmä siideri -  ja aikaa nauttia tuosta kaikesta täysin rinnoin. Töissä ehtii olla kun sataa  ::)  ;D  

Sundancer

LainaaOlisi kyllä ihanaa joskus olla pidempikin aika muualla... ehkäpä jonakin päivänä pääsemme sukulaisiin Perthiin Australiaan...  ;)
Mä oon ihan kade mun siskolle. Se on menossa jouluna miehensä kanssa Suurille Valliriutoille SUKELTAMAAN. Mä päätin kanssa käydä laitesukelluskurssin. Jos joskus olis rahaa tarpeeksi ja hyvää seuraa niin lähtis kans...

minttukoo

LainaaMä oon ihan kade mun siskolle. Se on menossa jouluna miehensä kanssa Suurille Valliriutoille SUKELTAMAAN. Mä päätin kanssa käydä laitesukelluskurssin. Jos joskus olis rahaa tarpeeksi ja hyvää seuraa niin lähtis kans...

Tää on kyllä kateellinen kans! Mun yks haave on päästä juuri tonne Suurille valliriutoille sukeltamaan. Ehkä vielä joku päivä :)

zatu

Lämpö on kyllä aika ykkönen. Nyt sen huomaa, kun viikon verran sai nauttia helteistä. Suomen kesä on kyllä hieno, mutta mukava on lomaa viettää ulkomaillakin.. Jonnekin lämpöiseen voisi lähteä vapaaehtoisesti.  8)
-memento vivere-

BB

Parasta kesässä on se ettei oo lunta. Muuten on ihan yhtä helvetin kylmä kun talvellakin. Plaaaahhh...  >:(

zatu

No just. Jäikö kesä näin lyhyeksi... Ei tietoakaan siitä ihanasta tunteesta, josta sai nauttia vuosi sitten, että lämpöä riittää ja riittää.  :(
-memento vivere-

mami

Hanskoja sai aamulla etsiä kun fillarilla tulin töihin... Kylmä!!!

minni

LainaaHanskoja sai aamulla etsiä kun fillarilla tulin töihin... Kylmä!!!

Niin on. Ei enää parane sandaaleissa paljon jaloin kävellä. Testattu on!  ;D

Missä viipyy intiaanikesä?  >:(

Kisu

LainaaMissä viipyy intiaanikesä?  >:(

Se oli jo..  8)

Mut kyllä mie vielä oon sandaaleissa, sortseissa ja t-paidassa kulkenu. Tosin tänään oli sukat sandaaleissa ja sortsit vaihtunu verkkareihin. Mut jos ihminen on kesälomalla, niin silloin ON kesä, vaikka olis 10 astetta pakkasen puolella. ;D ;D