Päävalikko

Parasta kesässä...

Aloittaja zatu, 30/06/2004, 21:17:20

« edellinen - seuraava »

Anna 1.0

Lainaus käyttäjältä: Katja - 25/06/2006, 19:54:31

Lehessä oli juttu ruotsalaisesta naisesta, joka lääketeollisuudelle myy itikoita. Kilohinta 15000€.. Samoja hintoja kullan kanssa.  :)

Montakohan itikkaa siihen kiloon tarvitaan ;D

Katja

Lainaus käyttäjältä: Anna 1.0 - 25/06/2006, 20:03:15
Lainaus käyttäjältä: Katja - 25/06/2006, 19:54:31

Lehessä oli juttu ruotsalaisesta naisesta, joka lääketeollisuudelle myy itikoita. Kilohinta 15000€.. Samoja hintoja kullan kanssa.  :)

Montakohan itikkaa siihen kiloon tarvitaan ;D

Miljoonia.. Ne pitää vielä pakastaa ja kuivata ennen myymistä.  ;D Ja vain yksi itikkalaji käy ja siellä paikassa asustaa noin 15 eri itikkalajia (jos muistan oikein  ::) )

s^n^

Aurinko, lämpö, uiminen, auringonpalvonta, jäätelö ja hiekkarannat.. noh, ehkä sit ne terassitkin.. :D

Katja

Lainaus käyttäjältä: s^n^ - 14/05/2007, 20:17:14
Aurinko, lämpö, uiminen, auringonpalvonta, jäätelö ja hiekkarannat.. noh, ehkä sit ne terassitkin.. :D

Tuliskin äkkiä!  ::)

s^n^

Lainaus käyttäjältä: Katja - 15/05/2007, 00:33:47
Lainaus käyttäjältä: s^n^ - 14/05/2007, 20:17:14

Tuliskin äkkiä!  ::)

Todellakin.. Liian hitaasti tulee taas. :)

Tintsu

Parasta on se LÄMPÖ ja helottava aurinko!!!

Mä ainakin malttamattomana jo odottelen bikini-kelejä  :sunny:
-Kyllä se siitä!

yama

No ehkä ilmat  ;) mie en kuumuudesta välitä enkä yleensä ees auringossa oleile. Vaaleaihoinen ja melanoomakammoinen!  :) Sitten vielä ampiaisille allergisena saan juosta niitä karkuun!  :( Siis oikeesti olen allerginen ja siitä syystä inhoan niitä äärettömästi. Mie olen syksy ja talvi-immeinen! Olispa jo syksy!  ;) ;D

kasu

Miekin voisin suoraan siirtyä syksyyn, mutta kyllä alkukesästäkin voi löytää ihania hetkiä! Juuri ennen kuin alkaa hämärtää(jos alkaa) kun viileä yöilma hiipii varjoista ja kalat alkaa iltasyönille tyynellä järvellä... silloin on ihan parasta soudella villapaita päällä ja kuunnella hiljaisuutta ja kuikan huutoja...
kasu 75

rumin,mies syvästä etelästä

Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla

Heidi82

Kesässä parasta on auringonpaiste ja lämpö.Niin ja terassillakin on mukava istuskella ;)