Päävalikko

Esittelyt

Aloittaja IceQueen, 01/09/2005, 22:19:59

« edellinen - seuraava »

Hanhikki

Terve tuloa täältäkin :wiggle2:

Ally

Tervetuloa kaikille uusille leskille!

T:Ex-Kosovoleski 11/05-05/06  ;D

Jartsa

Mikä ex-leski?  :P Kerran leski, aina leski...  ;)  :icon_salut:

Se on ansaittu titteli, jota ei pois oteta.  :)

Kisu

tervetuloa mukaan uudet!

Anki

Tervetuloa mukaan kaikki uudet foorumilaiset!!

laura

tervetuloa mukaan porukkaan :grouphug:

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: Jartsa - 09/05/2006, 22:50:08
Mikä ex-leski?  :P Kerran leski, aina leski...  ;)  :icon_salut:

Se on ansaittu titteli, jota ei pois oteta.  :)
Jartsa puhuu asiaa! :D
Ad astra per aspera!

Maijis

Hei!

Ajattelin esittäytyä, kun kerran käyn näillä sivuilla :D. Olen lueskellut sivuja, kun olen yrittänyt sopeutua uuteen "leskeyteen". Poikaystäväni lähti juuri Kosovoon ja näyttää siltä, että vuosi vietetään eri osoitteissa.

Mutta siis se esittäytyminen: 24 vuotias, helsinkiläinen opiskelija-neito. Poikaystävä ollut kaksi päivää Kosovossa. Hyvin olen selvinnyt tähän asti, toivottavasti loputkin päivät ;).

virve

Tervetuloa kaikille uusille tasapuolisesti.
Olkapäätä saa koputtaa jos on tarvis.

Outi

Lainaus käyttäjältä: Maijis - 10/05/2006, 15:46:05
Hei!

Ajattelin esittäytyä, kun kerran käyn näillä sivuilla :D. Olen lueskellut sivuja, kun olen yrittänyt sopeutua uuteen "leskeyteen". Poikaystäväni lähti juuri Kosovoon ja näyttää siltä, että vuosi vietetään eri osoitteissa.

Mutta siis se esittäytyminen: 24 vuotias, helsinkiläinen opiskelija-neito. Poikaystävä ollut kaksi päivää Kosovossa. Hyvin olen selvinnyt tähän asti, toivottavasti loputkin päivät ;).

Mehän ollaan vähän "samanlaisia"  ;D  ;) Mullakin poikaystävä lähti samaan paikkaan eilen vuodeksi. Asun myös Helsingissä, olen kohta 21v ja opiskelen päätoimisesti. Hyvin on täälläkin lähtenyt "leskeys" liikkeelle; eilen oli itkuista, mutta tänään ryhdistäydyin heti aamusta :) Kummasti helpottaa, kun tietää että tämä on vain väliaikaista ja kulta on toeteuttamassa omaa unelmaansa, joten voin olla ylpeä hänestä  :-*