Päävalikko

Esittelyt

Aloittaja IceQueen, 01/09/2005, 22:19:59

« edellinen - seuraava »

Maya

Lainaus käyttäjältä: Lilian - 29/10/2007, 12:15:44
En ole mikään kovin taitava tän tietokoneen kanssa, joten olen ihan huuli pyöreenä täällä.  :o
No kaipa nää mun viestit tulee näkyviin.

PMP, aiot vissiin lähtee saattamaan rakastasi lentokentälle. Mä jätän sen väliin, kun on noi tytöt ni en viitti niitten takia lähtee ja toisekseen mä en haluu lähtee sinne vetistelemään. Voi että se päivä on niin pelottavan lähellä... :'(

Juu voin luvata, että kaikkeen oppii...(alussa kans olin ihan ö:nä aapisen laidalla)

Mutta tuosta lentokenttä jutusta niin me käytiin tosi harvoin kentällä koko porukalla (johtuen siitä, että kellon aika oli aina epäsopiva joko liian aikaisin tai sitten ihan liian myöhään) Tais olla kerran vai kaks kun mentiin kaikki kentälle. Yleensä mies tuli ja meni taksilla, mutta näin jälkikäteen ajateltuna niin seuraavan reissun tullessa aion raahata muksut useammin kentälle ainakin alussa niin näkevät ihan konkreettisesti sen, että isi nousee koneeseen (eikä vain ja ainoastaan katoa maan uumeniin aina tietyksi ajan jaksoksi) 

Jälkiviisaana ajattelen...niin ehkä se osaltaan pahensi tilannetta tosiaan kun aina oltiin nukkumassa ja isi vaan ilmaantui ja katos vaikka asiasta kuinka etukäteen juteltiin.  :)

Kaikkia näitä asioita kun itsekkin olen jo valmiiksi alkanut päässäni pyörittään, uutta reissua odotellessa

PMP

Kiitos kaikille noista rohkaisevista sanoista!! Tosi kiva kun on tällanen paikka, missä voi purkaa tuntojaan.

Lilianille sinne voimia myös! Samassa veneessä ollaan,... Se ens viikko todellakin lähenee ja aivan liian nopeaa vauhtia! Me asutaan miehen kanssa täällä Kainuussa, niin hänen täytyy lähteä jo keskiviikko iltana Helsinkiin ja aion mennä kentälle mukaan, vaikka tiukka paikka se varmasti on. Ei sitä voi vielä oikein käsittääkään...
Meillä ei ole vielä lapsia. Voin vain kuvitella, kuinka raskasta lasten ikävää on katsoa vierestä. Onko miehesi siellä Kosovossa sitten 6kk vai vuoden? Meillä kirjoitettiin eka 6kk:n soppari, mut mies kait haluaisi sen vuoden olla jos kaikki menee hyvin. MIstä päin Suomea te muuten olette?

Lilian

Mun mies kirjotti samantien vuoden sopimuksen, vaikka en ollu siitä kauheen mielissään, mut en kuitenkaan osaa olla niin itsekäs että olisin kieltäny sen, se on kuitenkin ollu hänen suuri unelma jo tosi kauan ja tuleehan sieltä sitä rahaa, vaikka ei kaikkea voi mitata rahassa.

Me asutaan Lappeenrannassa, mun mies lähtee vissiin myös edellisenä iltana kun sanoi et lento lähtee jo klo 5.00 aamulla.

Lilian

Yritin muokata profiilin ulkoasua, mut eihän siitä mitään tullu, ei ymmärrä tämä tumpelo. Pitää kait pyytää miestä apuun kun tulee töistä kotiin. Miehelläni on vielä tällä viikolla kolmen päivän sotaharjotus, että ottaa päähän, harmittaa häntä itteäänkin, mut minkäs teet. onneks on pari päivää lomaa ennen h-hetkeä.

yama

Lainaus käyttäjältä: Lilian - 29/10/2007, 12:46:59
Me asutaan Lappeenrannassa, mun mies lähtee vissiin myös edellisenä iltana kun sanoi et lento lähtee jo klo 5.00 aamulla.

Tervetuloa mukaan, samassa kaupungissa näköjään asustellaan!  :)

Katja

Tervetulotoivotukset täältäkin Lilian, PMP ja Mary!  :)

susakaro

Mukavaa saada uusia foorumille,
tervetuloa!  :D

Meba

Heippa !
Täällä kans tuleva leski Salosta. Kosovoon on lähdössä 8.11.
Tänne kans löysin Kotijuhanin kautta. Ja enkä tiedä oliko ihan oikein tulla lukemaan tänne, nyt kun luki hieman juttuja, niin alko ajatukset vilistää. Alkuun toki ennen koulutuksia pyöri kaiken maailman asiat ihan laidasta laitaan, myös välillä, että hyvä kun lähdet  ja sit toisaaltaan onko ihan pakko lähtee.
Ja nyt koulutusten aikana ei ole oikeastaan ajatellut asiaa, siis tunteella, vaan ihan, että lähtee töihin ulkomaille. ( no nyt on paikka, minne voi tulla ajatuksia laittaa)
Mulla on kyllä myös itellä hektinen aika ens viikolla, vaihdan työpaikkaa ja sen myötä alkaa koulutukset jne. Joten en aijo mennä kentälle.
Lapsia meillä on kaksi tyttö 11v. ja poika kohta 3v.
Miehelle ensimmäinen reissu.
Siinä vähän esittelyä ja just nyt tulleita ajatuksia.

Jansku

Onpas tullut paljon taas uusia foorumille! Kiva kun tulitte!  :D Tervetuloa mukaan myös mun puolesta!
Mä oon jo ihan entinen leski.

s^n^

Kauhiasti tulee uusia kun on hetken pois. :D

Teretulemast vaan kaikki.  :)