Päävalikko

Esittelyt

Aloittaja IceQueen, 01/09/2005, 22:19:59

« edellinen - seuraava »

Pipsa

Tervetuloa mukaan!  :hello:

Anki

Tervetuloa mukaan Sara :D

Saara

Kiitoksia kaikille tervetulotoivotuksista!

Heidi82

Tervetuloa Saara joukkoon :)

tiitu

"vanha leski" palaamassa taas takas  ;)

Olen kahden lapsen äiti. Mies oli Kosovossa vuoden, reilu vuos sitten kotiutui, ja nyt on lähdössä uudelle reissulle Afganistaniin. Asustellaan edelleen Kymenlaaksossa, edellisestä vierailusta kai on muuttunut ainostaan se, että naimisiin mentiin  :o syyskuussa. Kunhan joulut on juhlittu alta, kuulette musta varmaan PALJON enemmän :)

Taru

Lainaus käyttäjältä: tiitu - 15/12/2006, 22:24:37

Olen kahden lapsen äiti. Mies oli Kosovossa vuoden, reilu vuos sitten kotiutui, ja nyt on lähdössä uudelle reissulle Afganistaniin. Asustellan edelleen Kymenlaaksossa, edellisestä vierailusta kai on muuttunut ainostaan se, että naimisiin mentiin  :o syyskuussa. Kunhan joulut on juhlittu alta, kuulette musta varmaan PALJON enemmän :)

Niin ne vaan näköjään muidenkin miehet lähtee uusille reissuille.. :D Tervetuloa takaisin!!
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä. -Antoine de Saint-Exupéry

myy79

Lainaus käyttäjältä: tiitu - 15/12/2006, 22:24:37

Olen kahden lapsen äiti. Mies oli Kosovossa vuoden, reilu vuos sitten kotiutui, ja nyt on lähdössä uudelle reissulle Afganistaniin. Asustellaan edelleen Kymenlaaksossa, edellisestä vierailusta kai on muuttunut ainostaan se, että naimisiin mentiin  :o syyskuussa. Kunhan joulut on juhlittu alta, kuulette musta varmaan PALJON enemmän :)

teretulemas takasii!!  :D

zatu

Moikka taas Tiitu, ja tervetuloa takaisin! :)
-memento vivere-

Hansu

Tervetuloa takaisin Tiitu!  :D

mami

Tervetuloa takaisin tiitu!