Päävalikko

Esittelyt

Aloittaja IceQueen, 01/09/2005, 22:19:59

« edellinen - seuraava »

Kisu

Lainaus käyttäjältä: Igu - 20/10/2006, 11:36:38
Moidest kaikille,

Rumin ja BB vinkkas sivustosta joten pakkohan se oli tulla tsekkaamaan...

Olen Igu,
*37v
*Helsinki
*Libanon 8/94-8/95
*SINK (single income, no kids)  :)

Tervetuloa mukaan! :D

Pipsa

Tervetuloa!  ;D

Janica

Tervetulotoivotukset Hämeenlinnasta! :hello:

everevil

Tervetuloa uusille täältäkin pitkällisen foorumi-hiljaiselon keskeltä! :)

Krisse

Meikäläinen ois nyt sit ihan uus leski täällä teidän kanavalla. Oon vähän pihalla vielä koko tästä systeemistä, mut sen voin kyllä heti alkuun sanoa että oli tosi suuri helpotus että löysin tämmösen sivuston, missä ilmeisesti riittää kohtalontoverittaria. :)

Elikkäs, avomies lähti eilen Kosovoon ja minä rukka jäin yksin kotiin suremaan. Reilu vuosi seurustelua takana, mikä on ihmisen elämässä lyhyt aika, mutta tälle nuorelle haaveilijalle ikuisuus. Vasta yksi päivä rt-leskeyttä takana, ja itse asiassa olotila yllättävän hyvä, mutta koska tila tulee luultavasti vielä huononemaan toivonkin, että saisin täältä teistä muista tukijoukon jonka avulla selviäisin seuraavan puoli vuotisen.

Jos siellä nyt olis ees joku "kokenut" tai toinen itseni tavoin kokematon rt-leski, niin olis kiva jos ilmottautuisit. Pää täynnä kysymyksiä ja ajatuksia joita pitäis aina välillä päästä purkamaan. :)
Tästä nyt tuli vähän tämmönen seuranhakuilmoitusmainen teksti :D mutta minähän oon vasta aloittelija.  8)

Janica

Tervetuloa Krisse! :hello:

Siirsin viestisi tänne esittelyihin tuolta rt-juttujen puolelta. :) Ja täällä kaikilta meiltä jonkinlaista kokemusta aiheesta kyllä löytyy. :)

tupu

Tervetuloa joukkoon pinkkiin, Krisse! ;D
:wav:
Täällä on tuoreita leskiä, leskiä, joiden miehet ruuvaavat edestaas missioissa, muuten vaan ikileskiä ja leskenmielisiä. Ihan oikeasta paikasta siis etsit.[/color]
He who is not every day conquering some fear has not learned the secret of life.   - Ralph Waldo Emerson

Heidi82

Tervetulotoivotukset täältäkin Krisse :)

Hanhikki

Krisselle tervetulotoivotukset täältäkin :)
Varo vaan sä jäät koukkuun tälle foorumille ;D

Maijis

Tervetuloa mukaan Krisse!

Kyllä tän käytön nopeaan oppii.
Mäkin olin puoli vuotta sitten niin niin niin tumpelo. ;D