Päävalikko

Kuvan liittäminen viestiin

Aloittaja zatu, 01/04/2005, 18:20:47

« edellinen - seuraava »

Kisu

Kyl miulla toimi..

Photobucketistahan on tosi helppoa lisätä kuvat, koska siinä on se [ img ] [ / img] kohta valmiina (ensin on url ja sitten tag ja kolmantena img). Siitä img -kohdalta maalaa linkin aktiiviseksi (mie klikkailen hiirellä ;) ) ja copy-paste periaatteella omaan viestiin. :D

minni

Kiitos, Kisulle avusta! :) En vaan jaksa nyt rekisteröityä sinne, ehkä joskus kun on enemmän energiaa...

soila

file_exists() [function.file-exists]: open_basedir restriction in effect. File(/tmp/phpeqpa3f) is not within the allowed path(s): (/usr/local/www/users/rtlesket/)

tuommoisia selittelee kun yritän lisätä kuvaa omalta koneelta... ???
eli täh...
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away.

Maya

Lainaus käyttäjältä: soila - 16/12/2006, 20:25:55
file_exists() [function.file-exists]: open_basedir restriction in effect. File(/tmp/phpeqpa3f) is not within the allowed path(s): (/usr/local/www/users/rtlesket/)

eli täh...
Juu mulle herjas tuota ihan samaa!!  ???

Kisu

Lainaus käyttäjältä: Maya - 16/12/2006, 21:03:11

eli täh...

MIulle teki samaa, mutta korjasin on gelman liittämällä kuvan linkittämällä photobucketin kautta. Ylläpitäjät selvittelevät ongelmaa..

Maya

Lainaus käyttäjältä: Kisu™ - 17/12/2006, 09:34:44
Lainaus käyttäjältä: Maya - 16/12/2006, 21:03:11

eli täh...

MIulle teki samaa, mutta korjasin on gelman liittämällä kuvan linkittämällä photobucketin kautta. Ylläpitäjät selvittelevät ongelmaa..
Näin minäkin toimin. :) 

IceQueen

Joo, kipuja on vähän nyt foorumilla kun se yks päivitys meni metikköön enkä oo kerinnyt uusiks vielä ajamaan... ::)

Koittakaa kestää! ;D
Ad astra per aspera!

susakaro

Minä kans tänään ihmettelin tuota

file_exists() [function.file-exists]: open_basedir restriction in effect. File(/tmp/phpRFk1Op) is not within the allowed path(s): (/usr/local/www/users/rtlesket/)

Photobucketistakin kerkesin toisaalle jo valittaa että se jumittaa eikä avaudu  :P

Ally

Mä oon kanssa niin tumpelo näiden kuva-juttujen kanssa että odotan suosiolla että koneelta pystyy suoraan lataamaan kuvia tänne eikä tarvii photobucetin kautta niitä käydä laittamassa  :P..

susakaro

onkos tästä mitään uutta tietoa? mulla ei ainakaan vieläkään onnistu kuvan liittäminen :/