Päävalikko

Kiitoksen paikka

Aloittaja point, 20/06/2004, 20:58:54

« edellinen - seuraava »

Johanna

Kiva että oli mieluisia :) Laitan sulle yksäriä :)

Ulpu

Samat sanat, kiva jos tykkäsit.  :) Meillä varmaan oli isoja, harmi, et olin jo pienempiä laittanut pois. Toivottavasti sulla on tilaa varastoida.

IceQueen

Kiitos teille kaikille ihanista lahjoista, joilla minua muistitte! Olen erittäin otettu muistamisistanne!!!  :)
Ad astra per aspera!

Sini

Olet ne kyllä ansainnut. Jos sinua ei olis, ei olis meitäkään! Kiitos! :-*

Janicalle myös kiitokset! :-*

Suttura

Kiitos sulle IQ, kun jaksat pitää foorumia pystyssä  :)  Et varmaan silloin 10 vuotta sitten arvannut, miten suurta aloitit kun RT-lesket perustit  ;D

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: Suttura - 21/04/2013, 18:19:49
Kiitos sulle IQ, kun jaksat pitää foorumia pystyssä  :)  Et varmaan silloin 10 vuotta sitten arvannut, miten suurta aloitit kun RT-lesket perustit  ;D
No juu, ei kyllä ihan osannut pikku-IQ silloin arvata mihin päänsä pisti, mut tää on ylittänyt villeimmätkin odotukset. :D
Ad astra per aspera!

Lilian

Suuren suuret kiitokset :) Tämä foorumi on ollut mulle henki reikä, muissakin asioissa kuin rt :-*

susakaro

Kiitoksia ihanista juhlista!!!

Taria

Kiitokset Omppikselle, työkavereilleen ja yhdelle asiakkaallekin lounasseurasta, oli kiva pikaseen tavata :)
some heroes wear capes, mine wears combat boots.

Omppis

Kiitos itsellesi, oli mukava nähdä näin pikaisella varoitusajalla  ;D!
(muille tiedoksi, potilaalta oli kysytty että haluaako tulla meidän kanssa lounaalle, vaikka ystäväni tulee siinä myös käymään ;) )
"Vaikka välillä tuntuu että elämä on kuin tervassa uimista, niin silti asioilla on taipumus järjestyä"