Lainaus käyttäjältä: El Comandante - 30/11/2006, 12:01:08Lainaus käyttäjältä: minni - 30/11/2006, 10:11:08Ja kuten hyvin tiedät, pirunsormusta valtaosa kutsuu pirunnyrkiksi. Mihin tutkimukseen tuo sinun tietosi perustuu?Mistä päättelet, että minä jotenkin tarkoitin jotain sormusta?Kylla valtaosa ihmisista jotka mina tunnen kutsuvat sita palapelisormusta pirunsormukseksi, ei pirunnyrkiksi..
Lainaus käyttäjältä: minni - 30/11/2006, 10:11:08Ja kuten hyvin tiedät, pirunsormusta valtaosa kutsuu pirunnyrkiksi. Mihin tutkimukseen tuo sinun tietosi perustuu?Mistä päättelet, että minä jotenkin tarkoitin jotain sormusta?
Ja kuten hyvin tiedät, pirunsormusta valtaosa kutsuu pirunnyrkiksi.
Mutta minä tunnenkin vain turvaajien puolisoita.
Hesarin joulukuun kuukausiliitteessä on pitkä artikkeli Kuolema Khiamissa. Kiinnostava juttu ainakin näin maallikolle. Ja koskettava kai kaikille.
Lainaus käyttäjältä: zatu - 05/12/2006, 14:07:41Hesarin joulukuun kuukausiliitteessä on pitkä artikkeli Kuolema Khiamissa. Kiinnostava juttu ainakin näin maallikolle. Ja koskettava kai kaikille.Käsittelikö se sitä IDF:n ja DFF:n pahamaineista kidutusvankilaa vai OP-Khiamia?