Päävalikko

Nyt se sitten lähtee

Aloittaja Kisu, 17/09/2004, 11:46:33

« edellinen - seuraava »

Anki

Lainaamutta tsemppiä sinne saarelle, on sinulla meidät täällä foorumilla..  ;)

Kiitos Myy79, ilman teitä en varmaan pärjäisikään....

zatu

LainaaKyllä täss varmaan kyyneleet tulee valumaan muutamana iltana ennen kuin taas tottuu yksinoloon, mutta Eppuja (enkä muutakaan surullista musaa) en edes pysty kuuntelemaan, lisäisi vaan sitä tuskaa :'(

Koskahan minusta tuli tällainen itkupilli, mä kun luulin olevani kovasti itsenäinen mimmi ???

Eihän se ikävä mihinkään katoa. (Toisaalta hyvä niin, tietää ainakin että kumpikin kaipaa kovasti omaa rakastaan.  :)) Onneksi lanajaksojen välillä on varmasti parempia päiviä. Lomien loppumiset ainakin oman kokemuksen mukaan oli vaikeimpia... Eli jaksamista, ja suuntaa ylöspäin!  :D
-memento vivere-

mami

LainaaTästä mä saan aina ne parhaat kicksit  ;)

Sama juttu! Ah se tuoksuukin niiiiin hyvältä! Vikana iltana ennen lomaa vasta vaihdan puhtaat ukon tyynyyn  ;D

miipe

Totta, eilen illalla vaihdoin lakanat, olipas "ei minkään hajuiset"  ;),
mutta tänään taas tulee mies lakanoihin kiehnään, joten eiköhän ne taas saa mukavan tuoksun  :D

Anki

LainaaTästä mä saan aina ne parhaat kicksit  ;)

Kun on omaa kultaa ikävä, niin tyyny kainaloon.. ihana oman mussukan tuoksu tyynyssä  ::)

Olo paranee kohisten, kun ajattelee, että on sellainen hyväntuoksuinen ihana mies..kohta se on taas siinä vieressä  :D

Luulin hetken että mä olin ainut joka on niin hassu  ;)että ei vaihda miehen tyynyliinoja kun vasta pari päivää ennen kuin se uudestaan tulee lomille, kiva kuulla että jotkut muutkin saavat lohtua tällä tavalla :)

susakaro

LainaaKun on omaa kultaa ikävä, niin tyyny kainaloon.. ihana oman mussukan tuoksu tyynyssä  ::)

Olo paranee kohisten, kun ajattelee, että on sellainen hyväntuoksuinen ihana mies..kohta se on taas siinä vieressä  :D

hmmm... mulla oli yks yö vieressä kultani kauluspaita, joka tuoksui ihan syötävän hyvälle
 ::)

mami

LainaaMillonkas sitä aletaan kaivaa pyykkikorista alushousuja  ;D  :-X

meil koira hoitaa ton osuuden  ;)

tiitu

No niin, tänään se sit taas lähti :(

No mut päivä oli  muuten loistava, sain nukkua pari tuntia miehen lähdön jälkeen ennen töitä, mikä tulikin tarpeeseen. Meni viikko aika vähillä unilla ;) ;D Ja ihana auringon paiste kielii keväästä, ja sitä mukaan taas seuraavasta lomasta.

myy79

LainaaOn käyny mullakin joskus mielessä, että sitten kun tyynystä tuoksu katoaa, kaivan kaapista paidan  ;D

Alkaako vaikuttaa sairaalta?
Millonkas sitä aletaan kaivaa pyykkikorista alushousuja  ;D  :-X

mä kaivoin eilen kaapistani miehen satiinibokserit.. ;) ja pistimpä jalkaani..  ;D   no joo, puhtaat on, ja hyvä yöasu topin kanssa...Ihan totta!!!  :P

susakaro

Lainaamä kaivoin eilen kaapistani miehen satiinibokserit.. ;) ja pistimpä jalkaani..  ;D   no joo, puhtaat on, ja hyvä yöasu topin kanssa...Ihan totta!!!  :P

Myy menee jo melko pitkälle ;)
me vain nukutaan miestemme vatteiden kanssa mut myy pukeutuukin jo niihin  ;D ;D