Päävalikko

Nyt se sitten lähtee

Aloittaja Kisu, 17/09/2004, 11:46:33

« edellinen - seuraava »

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: Pike - 29/01/2008, 22:06:50
Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 29/01/2008, 21:44:23
Ja meil edelleen odotellaan tietoa siitä lähtöpäivästä... eikä vituta yhtään...

Usko tai älä, mutta tiedän tunteen. Oli aika pelottavaa aikoinaan, kun mies lähti A-maahan ensimmäisten joukossa. Sitä voi kutsua matkaksi tuntemattomaan. *halaa lujasti*
Todellakin... ::) Mitään ei tiedä, mitä vastassa on...
Ad astra per aspera!

Paso

UNTAG1989-90, UNPROFOR1992-93, UNPROFOR1993-96, IFOR1996, SFOR1997, ECMM1999, UNMIK2000-04, ONUB2005-07, UNIFIL2007-08, EUMM2008-

IceQueen

Ad astra per aspera!

kasu

Noh. Mites, onkos puhelin soinut?
kasu 75

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: kasu - 08/02/2008, 15:58:42
Noh. Mites, onkos puhelin soinut?
Täällä päin kaikki on vielä ton Tsadin osalta aivan auki. ::)
Ad astra per aspera!

Lillan

Nyt se sitten lopullisesti vahvstui, että J lähtee Kosovoon toukokuun alussa. Eipä naurta, ei.
Olen iloinen ja ylpeä siitä, että hänellä on mahdollisuus lähteä kun kerta niin haluaa. Saman aikaisesti - lähtö on pelottavan lähellä ja epätodellinen olo iskee jokaisessa käänteessä.
Nyt koulutusjakso päällä, sitten vielä pari viikkoa ja sitten pitäisi jo urheasti saattaa hänet kentälle... enpä tiedä :dontknow:

zatu

Tsemppiä Lillan! :) Alku on yleensä se vaikein, ja lähdön odottelu saattaa olla aika raastavaa.
-memento vivere-

Anna

Enkä tiedä tarvitseeko siinä kentälle viennissä niin kovin urhea olla. Itse ainakin pillitin silmät punaisena. ;)

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: Anna - 15/04/2008, 22:39:34
Enkä tiedä tarvitseeko siinä kentälle viennissä niin kovin urhea olla. Itse ainakin pillitin silmät punaisena. ;)
mä en sillon ekalla reissulla pillittäny kentällä lainkaan. enää. ;)

Oli kyyneleet loppunu jo matkalla Pori-HKI. ;D Saman tien kun autoon Poris istuttiin, rupesin pillittämään ja taisin siinä sit jossain kehä 3 kohdilla lopetella... :-[ ;D

Kyllä sitä nytkin Säkylään heittäessä muutama tippa tirahti, mut paljon ei parantanu itkeä, kun tuo meidän ihana esikoinen heti niin kovasti huolestuu äidin itkuista.  :-*
Ad astra per aspera!

Alva

Lainaus käyttäjältä: Anna - 15/04/2008, 22:39:34

Itse taas taisin itkeskellä koko päivän  ::)  Miehen ei tarvinnut kuin hipaista ohimennen niin johan aukesi hanat taas.

Jaksamisia toivotan minäkin kovasti, zatun kanssa olen samoilla linjoilla siinä että lähdön odottaminen on vaikeaa!