Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

• 01/11/2024, 20:22:04

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Nyt se sitten lähtee  (Luettu 202581 kertaa)

anneaiti

• Vieras
Re: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #330 : 04/10/2007, 22:07:35 »
Toivottavasti se Skype toimii...

Toimii toimii.  :) Jos saa vietyä oman läppärin niin mikä ettei sitä skypettele vaimon kanssa.

Onko se oma läppäri miten tärkee? meillä kun ei omaa konetta ole ja ollaan mietitty ostetaanko se miehelle. Sielä talossa, johon menee, pitäis kuitenkin olla koneet. Mut pitäiskö silti olla oma. jos tuo yhteydenpito on siitä kiinno, niin kyllä se ostetaan.

Poissa yama

• Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • KFOR 11/05 - 05/06
« Vastaus #331 : 04/10/2007, 22:20:45 »
Toivottavasti se Skype toimii...

Toimii toimii.  :) Jos saa vietyä oman läppärin niin mikä ettei sitä skypettele vaimon kanssa.

Onko se oma läppäri miten tärkee? meillä kun ei omaa konetta ole ja ollaan mietitty ostetaanko se miehelle. Sielä talossa, johon menee, pitäis kuitenkin olla koneet. Mut pitäiskö silti olla oma. jos tuo yhteydenpito on siitä kiinno, niin kyllä se ostetaan.

Meillä pärjäiltiin ihan hyvin ilman skypettelyä ja mesettelyä. Eikä omaa konettakaan mukana ollut.  Puhelimella hoidettiin kuulumiset!  :)

Poissa Ulpu

• Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
    • KFOR 00-01 EUFOR 05-06 MINURCAT 06-11/09 ISAF 09/13-
« Vastaus #332 : 04/10/2007, 22:30:24 »

Toki, jos on kone mitä voi käyttää niin onnistuuhan yhteydenpito niinkin. Ei omaa tarvitse välttämättä olla. Meillä mies osti läppärin Bosniaan, koska niillä oli siellä vaan yks kone, joten yhteydenpito ois ollut hankalampaa ja muista riippuvaista. Onhan se toki parempi, että edes joskus pääsee koneelle, kuin ettei ollenkaan. Me vaan pidettiin tärkeänä sitä, että voidaan jutella joka ilta ja siihen oli edellytyksenä oma kone körmyssä.

anneaiti

• Vieras
« Vastaus #333 : 05/10/2007, 14:39:48 »
Mulla on ihan outo olo. Välillä oon ihan varma jaksamisestani ja että vuosi menee hyvin. Sitten välillä oon vaan itkuinen ja surullinen. Ja toisaalta en edes tajuu mitä tapahtuu.

Yks tuttu, joka on yh sanoi, että viikot menee ok, mutta viikonloput voi olla rankkoja, kun ei oo ketään jakamassa arkea. Tiedä sitten...

Poissa Maya

• Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • KFOR 11/05-11/06
« Vastaus #334 : 05/10/2007, 16:04:44 »
Mulla on ihan outo olo. Välillä oon ihan varma jaksamisestani ja että vuosi menee hyvin. Sitten välillä oon vaan itkuinen ja surullinen. Ja toisaalta en edes tajuu mitä tapahtuu.

Yks tuttu, joka on yh sanoi, että viikot menee ok, mutta viikonloput voi olla rankkoja, kun ei oo ketään jakamassa arkea. Tiedä sitten...
No mun mielestä ne viikonloput oli kans pahimpia, mutta sitten me aina keksittiin ohjelmaa. Käytiin uimassa,syöttään sorsia tai puistoilemassa ja herkuttelemassa. Kyläilemässä jossain missä oli leikkiseuraa tai mummoloissa ym. 

Sitten sitä illalla kun muskun sai nukkumaan niin mielellään rauhottui sohvalle istumaan ja ottaan omaa aikaa. Kaikkeen tottuu, muta tekemistä kannattaa viikonlopuille olla, kun jos jää keskenään muksujen kans sisälle ja itselläkin tulee ikävä niin se heijastuu tosi nopsaa muksujen käytökseen ja se ei ole kenellekkään rentouttavaa  :-X  :)

Mutta hyvin menee teilläkin varmasti  :D

Poissa IceQueen

• Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
« Vastaus #335 : 08/10/2007, 09:16:15 »
Jep jep. Ens maanaintaina tähän aikaan mies on jos Säkylässä koulutuksessa...
Ad astra per aspera!

Poissa Mari@

• Koditar
  • Mega-Koditar
« Vastaus #336 : 10/10/2007, 08:27:47 »

Sunnuntait oli ainakin mun mielestä niitä kaikista pahimpia :( Lana iski ihan varmasti  :'(

Poissa rapu

• Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
    • KFOR 11/06-11/07
« Vastaus #337 : 10/10/2007, 20:36:53 »

Sunnuntait oli ainakin mun mielestä niitä kaikista pahimpia :( Lana iski ihan varmasti  :'(

Kalenteriin kannattaa keräillä aika ajoin jotain kivoja juttuja, mitä sitten odottaa. Ettei se odotus aina kohdistu vaan seuraavaan Suomi-lomaan. Omia (tai yhdessä lasten kanssa) kivoja juttujakin kun odottaa, niin tuntuu että aika kuluu nopeammin.

Poissa mussu

• Koditar
  • Mega-Koditar
  • KFOR 05/07-05/08
« Vastaus #338 : 10/10/2007, 21:14:08 »

Sunnuntait on kyllä ihan syvältä. Muutenkin viikonloput on musta vaikeimpia kun ei ole niin paljon menoa ja tekemistä kun viikolla.

Poissa IceQueen

• Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
« Vastaus #339 : 19/10/2007, 12:06:10 »
Kohta alkaa Kosovossaki vaihtua väki. Siispä marraskuussa leskeytyvät: miltä tuntuu?
:pottytrain2: :puke: :sad5:
Pyh... tulipa tuhlattua hyviä hymiöitä... ::)

Ei meiltä lähettäkkään Kosovoon... mut voin jo luvata, et myöhemmin seuraa muunlaiset hymiöt aiheeseen liittyen...  :-X
Ad astra per aspera!