Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

• 02/11/2024, 08:34:02

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Nyt se sitten lähtee  (Luettu 202602 kertaa)

Jartsa

• Vieras
Re: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #210 : 29/04/2006, 22:04:40 »

Päällimmäisenä ajatuksena on suunnaton ylpeys omasta miehestä. Etärakkaudesta on jo yhteensä melkein kuuden vuoden kokemus, joten 10 kk menee varmaan nopeasti.

Tuo taas on sitä, mitä me lähtijät haluamme kuulla.
"Kyllä se muija siellä pärjää, on se sen verran sitkee sissi..."

:icon_salut:

Poissa zatu

• Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
« Vastaus #211 : 29/04/2006, 22:05:00 »
kunnes eksyy IRC-kanavalle #rtlesket ja tuo viimeinen unohtuu sata varmasti  ;D

...M tarkoittikin ehkä esim. liikuntaa. ;D (Sanoo hän, joka hörppii täällä olutta netin ääressä.)

Mutta siis, positiivinen asenne heti alkuunsa auttaa kyllä varmasti jatkossakin. Itselläni ehti hetkeksi lähdön jälkeen positiivisuus hieman himmentyä... ;)
-memento vivere-

Poissa Outi

• Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
« Vastaus #212 : 30/04/2006, 13:25:53 »
Joukossa on taas uusia jäseniä, joiden miehillä on reissuunlähtö kohta edessä. Mitkä ovat tunnelmat? ???

Mulla on tosiaan poikaystävä lähdössä 9.5. Tuntuu, että aika on mennyt todella nopeasti siitä, kun hänelle tuli helmikuussa (?) tieto siitä, että pääsee lähtemään. Ajatukset ovat onneksi selkiytyneet todella paljon siitä "alkujärkytyksestä". Olo on jännittynyt ja hieman pelokaskin, miten tuleva vuosi tulee sujumaan..  :-\ Mutta ehkä se kuuluu asiaan  :) Olen kuitenkin hyvin onnellinen L:n puolesta ja ylpeä hänestä, että pääsee toteuttamaan omia toiveitaan ja hankkimaan uusia kokemuksia. Hän palaa huomenna rotaatiokoulutuksesta ja sitten meillä on onneksi vielä viikko aikaa nauttia toistemme seurasta  :)

KooKoo

• Vieras
« Vastaus #213 : 30/04/2006, 18:44:06 »
Joukossa on taas uusia jäseniä, joiden miehillä on reissuunlähtö kohta edessä. Mitkä ovat tunnelmat? ???

Juu 9.5. on miehellä lähtö Kosovoon edessä ja aika hyvillä fiiliksillä ollaan tällä hetkellä. Kun tieto reissusta tuli niin puhkesin ensireaktiona itkemään, toisaalta siksi kun olin niin onnellinen toisen puolesta ja toisaalta siksi, kun pelkäsin miten tulen itse pärjäämään yksin pienen vauvan kanssa. Ja tietysti raskaushormoonit laittoi silloin itkemään jokaisesta pikku asiasta... :-[

Nyt ollaan oltu vauvan kanssa viikko kahdestaan ja hyvin on mennyt, joten enää ei sen puoleen jännitä tai pelota, kyllä me tytöt pärjätään! Mies palaa koulutuksesta vasta ensi perjantaina, joten neljä päivää ehditään sitten olla enää yhdessä ennen lähtöä. Ikävä tietysti tulee olemaan kova, mutta kaukosuhteessa ollaan eletty suurin osa seurustelustamme, joten en usko että  tämä tulee olemaan yhtään sen pahempaa. Kunhan vaan yhteydenpito pelaa puolin ja toisin, niin uskon että ihan hyvin se vuosi menee. Voi olla miehelle vaikeampaa kuin minulle, kun joutuu eroon tyttärestään, johon hullaantui täysin heti ensikohtaamisella!

Mutta positiivisella asenteella mennään eteenpäin, ylpeä olen miehestäni ja vilpittömän onnellinen, kun pääsee toteuttamaan unelmaansa ja näkemään vähän maailmaa! Kun vaan kaikki kaveritkin osaisivat ajatella samalla tavalla...alkaa ärsyttää, kun kaikki tuomitsee mieheni siitä, kuinka hän nyt hylkää perheensä... >:( Eihän se meitä mitään hylkäämässä ole!

Jartsa

• Vieras
« Vastaus #214 : 30/04/2006, 18:53:30 »
Anna muiden puhua mitä puhuvat!

Teillä tulee kuitenkin olemaan jotain, mistä kertoa lapsenlapsille.

Poissa IceQueen

• Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
« Vastaus #215 : 30/04/2006, 23:49:18 »
Kylä vittuttaa.  >:( :'( Tiistaina alkaa EU:n nopean toiminnan joukkojen koulutus...

Fuckin* fuck... :angry4:
Ad astra per aspera!

Poissa pumpkin

• Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • KFOR 05/06 - 05/07, KFOR 07/08 - 05/09
« Vastaus #216 : 03/05/2006, 11:32:39 »
Hirveän surulliset ja yksinäiset. Meillä on kaksi pientä poikaa ja taloremontti kesken. Ja minua pelottaa, että miten minä jaksan, kun ei ole kainaloa, jossa saisi akkunsa ladata ja itkunsa itkeä.

Poissa susakaro

• Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • Muinaisjäännös
« Vastaus #217 : 03/05/2006, 12:16:31 »
Hirveän surulliset ja yksinäiset. Meillä on kaksi pientä poikaa ja taloremontti kesken. Ja minua pelottaa, että miten minä jaksan, kun ei ole kainaloa, jossa saisi akkunsa ladata ja itkunsa itkeä.

Tervetuloa kymmenien leskien kainaloon foorumille!  :D
Täältä ainakin löytyy kuuntelevia ystäviä ja varmaan myös käytännön apujakin, jos pulaan joutuu...

Poissa zatu

• Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
« Vastaus #218 : 03/05/2006, 13:02:11 »

Toivottavasti kaikki lähtee kuitenkin sujumaan hyvin. Jaksamista! :)
-memento vivere-

Poissa soila

• Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • KFOR 05 :D
« Vastaus #219 : 03/05/2006, 13:19:14 »

Rohkeutta, kyllä sinä jaksat. Vaihtelevasti varmasti, mutta selviät kyllä.  :lohtu:
Hätä keinot keksii. (Kuten tämän foorumin. ;))
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away.