Gigantti nyt on muutenkin..
Yks tuttu meni ostamaan sieltä lehdessä mainostettu DIGItelkkaria. Pääsi sitte kotiin niin eipä näy kanavia. Siitä sitte soittamaan takas Giganttiin missä vannottiin et on se digitelkkari aivan varmasti on.. Tämä nainen sitte soittamaan kyseisen televisiomerkin Suomen maahantuojalle josta vastaus kuulu, EI ei se oo DIGItelkkari, ei sen sarjan telkkareista mikään oo.
Eipä siinä sitte, telkkari kainaloon ja Giganttiin takas.. Sai kaks myyjää kuulla melkoset saarnat. Sitte ku ei millään meinannu saada asiallista palvelua ilmotti et haluu rahat takas. Myyjä oli sit alkanu venkoomaan et "mut kun sit pitää täyttää toi ja toi paperi" no tämä tuttu sitte sano et anna tänne kyllä hän täyttää ne.. Seuraavaks hän ilmotti et haluu matkakorvaukset siitä hyvästä et Gigantin virheen takia oli joutunu ajaan edes takas, vastaus "no sit sun tarttis taaaas täyttää tommonen ja tommonen paperi" todella vittumaisella ja pitkästyneellä äänellä.
Paperit oli täytetty ja pankkikorttimaksun ansiosta rahat oli laitettu koneella siirtymään takasin tän tutun tilille, myyjä kehtas vielä väittää et ne rahat on nyt sitte heti sun tilillä. Tää mun tuttu sattuu olemaan pankissa töissä (maksupäätteiden kans päivät pitkät) ja sanomaan siihen sitte et ei muuten oo. Siinä ne kinas sitte 15minuuttia ja tää mun tuttu pyysi et saako hän soittaa yhen puhelun, soitti töihin ja varmisti asian, ei ollu rahat tilillä.
Tän jälkeen ilmotti myyjälle et älä ikinä rupee kinaamaan asiakkaan kans asiasta mistä sä et voi olla 110% varma.
Tiesin kyl aina ettei Gigantista helpolla irtoo hyvää palvelua ja K tuskin enää menee siitä ovesta sisään.