Päävalikko

Shoppailua

Aloittaja PMP, 04/07/2008, 22:49:51

« edellinen - seuraava »

pumpkin

Lainaus käyttäjältä: Lilian - 20/03/2009, 09:58:44
Kamala kun tekis mieli lähteä shoppailemaan ;) Huomenna vois töitten jälkeen käydä, pitäs saada uusi kevättakki ja ja ja...Mä kyllä meinasin että tästä tilistä ei hirveesti törsäillä, mutta eiks sen vois unohtaa ;)
Puhuttiin lomalla kavereiden kanssa shoppailusta ja siitä miten suurta mielihyvää se tuo, kun saa välillä vähän törsätä ;D Pumpkin lukee tätä varmaan kauhuissaan

;D, `nuttura vipattaa`  >:(  ;)

Anki

Huomenna Ikeaan ja ehkä Myllyynkin! :D

Lilian

Miehen pitäisi tulla kohta kotiin ja minä otan ja lähden shoppailemaan (pinna hitusen kireellä, tytöt riidelleen ihan kiitettävästi tänään ::))

Pikkunen

Minä lähden lauantaina shoppailemaan ja shoppaan niin kauan et kelpuutan jotain päälle pantavaa... ;D

everevil

Mie pääsin viime viikolla shoppailemaan, miehet kiers kiltisti mukana ja rahaa palo  8) .. Nyt saakin vissii taas ootella ens kertaa. *Yhdet kengät tekis kyl mieli vielä käydä hakee, iski pihi väärässä kohtaa...

Outi

KappAhlin kanta-asiakastarjouksena sai CityShopparin hintaan 5€ (+ postikulut)  :o :D (Oikea hintahan on 22-25€ + postikulut) Tänään se tuli ja nyt pääsee taas vuoden tauon jälkeen hyödyntämään sen hyviä tarjouksia  :D Varsinkin jos asuu pk-seudulla, niin tossa on aina tosi paljon kivoja etuja vaikka mihin eri paikkoihin  :)

rapu

Lainaus käyttäjältä: Outi - 01/04/2009, 14:28:44
KappAhlin kanta-asiakastarjouksena sai CityShopparin hintaan 5€ (+ postikulut)  :o :D (Oikea hintahan on 22-25€ + postikulut) Tänään se tuli ja nyt pääsee taas vuoden tauon jälkeen hyödyntämään sen hyviä tarjouksia  :D Varsinkin jos asuu pk-seudulla, niin tossa on aina tosi paljon kivoja etuja vaikka mihin eri paikkoihin  :)

Mitenkä sä ton tarjouksen sait? Ei mulle ainakaan ole tullut mitään mainosta, vaikka KappAhlin kanta-asiakaskortti onkin lompakossa ::)

Tuolla toisaalla jo marmatin, kun en oo saanu Stokkan lehteäkään, oonkohan shoppaillu liikaa vai liian vähän? ;D

Outi

^ Se tarjous tuli mun sähköpostiin pari viikkoa sitten :) Ja tänään tuli joku tekstiviestikin niiltä, että saa huomenna -25% valitsemastaan tuotteesta kortilla ja 4.4. asti farkuista -10€. En mäkään siellä oo tainut shoppailla kuin pari kertaa yhteensä elämäni aikana ja silti aina jotain tarjousta pukkaa  ;) En valita, joskus vois mennä hyödyntääkin niitä tarjouksia  ;D

Ulpu

Lainaus käyttäjältä: Outi - 01/04/2009, 18:55:23
...Ja tänään tuli joku tekstiviestikin niiltä, että saa huomenna -25% valitsemastaan tuotteesta kortilla ja 4.4. asti farkuista -10€...

Mullekin tuli tuo tekstari, mut ei mitään Cityshopparia. No, eipä mulle siitä varmaan iloa olisikaan.

rapu

Lainaus käyttäjältä: Ulpu - 01/04/2009, 19:08:34
Lainaus käyttäjältä: Outi - 01/04/2009, 18:55:23
...Ja tänään tuli joku tekstiviestikin niiltä, että saa huomenna -25% valitsemastaan tuotteesta kortilla ja 4.4. asti farkuista -10€...

Mullekin tuli tuo tekstari, mut ei mitään Cityshopparia. No, eipä mulle siitä varmaan iloa olisikaan.

Mulle kans tuli tuo tekstari, mutta en tiedä onko sitten sähköposti hukkunut roskapostin sekaan ::) Tuo Cityshoppari olis vaan ollut sen verran hyvä tarjous, että olisi voinut hyödyntääkin!