Päävalikko

Euroviisut

Aloittaja Jartsa, 21/05/2006, 02:06:12

« edellinen - seuraava »

Jartsa

Lainaus käyttäjältä: BB - 25/05/2006, 16:59:10
Lainaus käyttäjältä: rumin - 25/05/2006, 16:58:19
Lainaus käyttäjältä: Jartsa - 25/05/2006, 09:41:28
Miten nää jutut aina karkaakin näin... ?  ;D
Ilmeisesti linjoilla on Savolaisia :D

:walk2:

Meidät on huomattu...täytyy etsiä uus foorumi !! :walk2:

Jartsa

Seiskan vihaajille uusi työkalu! Judanssi kirjoitti Hölkkärissä:

"Addressi tuskin Seiskaa heilauttaa, mutta toimimalla ohjeen http://uutiskuono.blogspot.com/2006/05/selvityspyynt-aller-julkaisuille.html mukaan saadaan Allerille pientä päänvaivaa ihan edesvastuun uhalla..."

Mun kirje lähtee huomenna!!  ;D Joutuuvatpa välillä ihan oikeisiin töihin...  ;)

Kisu

Lainaus käyttäjältä: Katja - 25/05/2006, 16:49:44
Lainaus käyttäjältä: yama66 - 25/05/2006, 16:31:57
Lainaus käyttäjältä: Minttu - 25/05/2006, 16:08:50
Lainaus käyttäjältä: tupu - 25/05/2006, 11:26:32
Nyt Seiska teki temput, ja pyynnöistä huolimatta julkaisi Mr. Lordin eli hra Putaansuun kuvan. :angry5: Ilkeää rikastumismeininkiä, ja vastalauseen paikka!

http://www.adressit.com/ansku69

Ohhoh! :o Laitoin nimeni tuohon adressiin tänään joskus puoli 2 maissa, silloin siinä oli n. 93000 nimeä ja nyt siinä näyttää olevan jo 118000 nimeä :o :o

Äsken oli jo yli 121000, kun kävin oman nimeni lisäämässä.

Minäkin kävin nimeni lisäämässä.. Nyt niitä on jo melkein 124 000!  :D

Oman nimeni laitoin mieki

Outi

Lainaus käyttäjältä: Kisu™ - 25/05/2006, 20:17:45
Lainaus käyttäjältä: Katja - 25/05/2006, 16:49:44
Lainaus käyttäjältä: yama66 - 25/05/2006, 16:31:57
Lainaus käyttäjältä: Minttu - 25/05/2006, 16:08:50
Lainaus käyttäjältä: tupu - 25/05/2006, 11:26:32
Nyt Seiska teki temput, ja pyynnöistä huolimatta julkaisi Mr. Lordin eli hra Putaansuun kuvan. :angry5: Ilkeää rikastumismeininkiä, ja vastalauseen paikka!

http://www.adressit.com/ansku69

Ohhoh! :o Laitoin nimeni tuohon adressiin tänään joskus puoli 2 maissa, silloin siinä oli n. 93000 nimeä ja nyt siinä näyttää olevan jo 118000 nimeä :o :o

Äsken oli jo yli 121000, kun kävin oman nimeni lisäämässä.

Minäkin kävin nimeni lisäämässä.. Nyt niitä on jo melkein 124 000!  :D

Oman nimeni laitoin mieki

Minäkin laitoin nimeni adressiin jo aamupäivällä

Marge

Nyt kyllä sorkin muurahaispesää, mutta sanonpa silti mielipiteeni  ;)

Minen kyllä oikein ymmärrä tätä kauheeta vouhotusta Putaansuun ja kumpp. naamojen paljastamisesta  ???

Vaikea kuvitella, että mr. Lordi olisi niin naiivi, että uskoisi itsekään siihen, ettei media paljastaisi heidän kasvojaan. Olen kyllä Hämeen Sanomien päätoimittajan kanssa vähän samoilla linjoilla, että saattoipa tuo pyyntö olla Lordin puolelta jonkinlainen mainoskikkakin  ::)

Kyllä minä ainakin haluan tietää, että kuka ne Euroviisut oikeesti voitti Seiskaa sen takia en kuitenkaan mene ostamaan  :P. Ja uskon vahvasti etten ole ainoa, jota kiinnostaa miehet naamioiden takana  ;)
Fear never fixed anything.

Taru

Lainaus käyttäjältä: Marge - 25/05/2006, 22:23:50
Kyllä minä ainakin haluan tietää, että kuka ne Euroviisut oikeesti voitti Seiskaa sen takia en kuitenkaan mene ostamaan  :P. Ja uskon vahvasti etten ole ainoa, jota kiinnostaa miehet naamioiden takana  ;)

Mua ei kiinnosta se, kuka voitti veisut, eikä se, kuka on menny paljastelemaan kenenkäkin naamaa. ::) Jos Suomi ei ois voittanu niitä viisuja niin kaikki olis sitä mieltä että ne on ihan perseestä. Niinku ne onkin. Siis halooo..
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä. -Antoine de Saint-Exupéry

Pipsa

Kyllä minä myönnän kuuntelevani Lordia ihan mielelläni. Ja kuuntelin jo ennen kun ne lähti Euroviisuihin edustamaan. Ompa minulla niitten CD:kin nimmareilla varustettuna!  ;D

Janica

Lainaus käyttäjältä: Pipsa - 25/05/2006, 23:47:22
Kyllä minä myönnän kuuntelevani Lordia ihan mielelläni. Ja kuuntelin jo ennen kun ne lähti Euroviisuihin edustamaan. Ompa minulla niitten CD:kin nimmareilla varustettuna!  ;D

Mä taas en lordia kuuntele juuri muuten, mutta taas puolustan kyllä rock-genreä.  8)
Lordi on turhan kesyn kuuloista mun makuuni.  ;D

Iskelmä ei pärjää missään muualla kuin suomessa, joten puolustan kaikkea mikä on jotain muuta.  ;D

Lainaus käyttäjältä: Marge - 25/05/2006, 22:23:50
Nyt kyllä sorkin muurahaispesää, mutta sanonpa silti mielipiteeni  ;)

Minen kyllä oikein ymmärrä tätä kauheeta vouhotusta Putaansuun ja kumpp. naamojen paljastamisesta  ???

Vaikea kuvitella, että mr. Lordi olisi niin naiivi, että uskoisi itsekään siihen, ettei media paljastaisi heidän kasvojaan. Olen kyllä Hämeen Sanomien päätoimittajan kanssa vähän samoilla linjoilla, että saattoipa tuo pyyntö olla Lordin puolelta jonkinlainen mainoskikkakin  ::)

Hyvin pitkälle samaa mieltä olen. Onkohan nyt ihmisiltä lähtenyt vähän mopo käsistä. Ei kai tämä nyt ihan maailman tärkein asia ole.
Rauha tarvitsee tekijänsä - Suomen Rauhanturvaajaliitto ry

Mirka

Lainaus käyttäjältä: El Comandante - 26/05/2006, 10:20:33
Onkohan nyt ihmisiltä lähtenyt vähän mopo käsistä. Ei kai tämä nyt ihan maailman tärkein asia ole.
Hehe, sunnuntain kympin uutisten pääotsikoita olivat Suomen euroviisuvoitto, jäkiksen MM-pronssi ja Karpelan naimisiinmeno ::)
Ei kai sitä maailmalla paljon muuta (varsinkaan tärkeämpää ;D) voi viikonloppuna tapahtuakaan :P

KFOR 11/04-11/05