Päävalikko

Euroviisut

Aloittaja Jartsa, 21/05/2006, 02:06:12

« edellinen - seuraava »

Pipsa

rumin,mies syvästä etelästä

Ukraina voittaa
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla

Outi

Kohta finaali alkaa!  :) Eiköhän ainakin kymmenen parhaan joukkoon mennä!  :thumbsup: Täällä on ainakin peukut niin pystyssä ja kannatusfiilis korkealla, että unelmoidaan jopa Top 5 pääsystä  ;D

PMP

En tiedä tuleeko voittoa, mutta toivon että ainakin sinne top 5 mennään!!  ;D
Melkoset sexi-viisut nämä kyllä on... Monet noista akoista jotka tuolla keikuttaa on ihan kopioita toisistaan.. ???

Paso

Ei menty TOP 5een, ei TOP kymppiin eikä edes TOP 20iin .... Ens vuonna Marion tai Katri Helena lavalle ...  tai Kari Tapio   :-[
UNTAG1989-90, UNPROFOR1992-93, UNPROFOR1993-96, IFOR1996, SFOR1997, ECMM1999, UNMIK2000-04, ONUB2005-07, UNIFIL2007-08, EUMM2008-

miranda

Me veikkattiin sijoituis meillä... Minä voitin! Sanoin jo ennen että sijoitus 22...  ;D Aika hyvä kappale voitti kuitenkin, anakin parempi kun viime vuonna  :-X

PMP

Joo, ei menny nyt ihan putkeen Suomella... Mun mielestä se Venäjän biisi oli kyllä  paras niistä muista, että ihan jees kun voitto meni sinne. Olisin kuitenkin luullu, että Suomi saa enemmän pisteitä...
  Jep, eikun tosiaan Kari Tapio lavoille vaan ens vuonna!! ;)

pumpkin

Kyllä nuo Euroviisut ovat niin poliittiset, että ei Suomen voitosta ole kenellekään muulle maalle sillä tavalla hyötyä, eikä Suomi ole millään tavalla uhka, joten ei Suomella ole mitään mahdollisuuksia voittaa, vaikka siellä olisi mikä lahjakkuuden ruumiillistuma. Lordin voiton syy pohjautui vahvasti siihen, että Suomesta oli tulossa EU:n puheenjohtajamaa, joka oli jo silloin tiedossa. Koska musiikillisista, eikä varsinkaan esteettisistä syistähän se ei millään muotoa johtunut.

Outi

Katsoiko kukaan eilen ensimmäisiä Suomen karsintoja? Ei kyl sävättänyt yhtään esiintyjät.. Kwan ja Tapani Kansa ( ::)) pääsivät finaaliin.. Kwan olisi hyvä, mutta biisi ei ollut hyvä  :-\ Oli sit pakko mennä Ylen nettisivuille kuuntelemaan, että onko sieltä tulossa yhtään potentiaalista ehdokasta.. Täältä löytyy kaikki ehdokkaat Suomen karsinnat. Mä oon ihan tuon Waldo's Peoplen kannalla :)

Nythän tuli tän vuoden kisoihin muuten joku sääntömuutoskin Euroviisuihin, että tuomarit antavat eri maiden äänestäjien lisäksi pisteitä esiintyjille ja vaikuttavat sekä jatkoon pääsijöihin että voittajan valintaan :)

rapu

^ja Jari Sillanpää näyttää taas olevan ehdokkaana :o ;D
Kuuntelin tuolta Ylen sivuilta sen Tapani Kansan kappaleen ja ei sillä kyllä ole menestymismahdollisuutta... ::)