Päävalikko

Loma IV

Aloittaja IceQueen, 25/03/2008, 21:06:30

« edellinen - seuraava »

Hope

Lainaus käyttäjältä: ämmä - 22/10/2009, 21:38:27
Kone lähti eilen niin hyvissä ajoin, että yks oulun junasta tulija meinasi olla myöhässä. ;D

Joo, mä sanon murr tommosiin lähtöjen aikaistamisiin takas alas, varsinkin tiedon tullessa samana päivänä ;)

KouTa

Täpinää alkaa rakentaa...  ;) ;) 3 yötä...  :love5:
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

KouTa

Lainaus käyttäjältä: KouTa - 26/10/2009, 08:38:54
Täpinää alkaa rakentaa...  ;) ;) 3 yötä...  :love5:

Ei pitäis nuolaista ennen kun tipahtaa..
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

Titta-Mari

^Mitä, mitä??  ???
Älä valitse rakkaudessa sitä jonka kanssa pystyt
elämään; valitse se jota ilman et voi elää.

KouTa

fionella

Tais se lentoyhtiö jolla lennot nyt on, mennä konkkaan...

KouTa

Lainaus käyttäjältä: fionella - 27/10/2009, 14:40:24
Tais se lentoyhtiö jolla lennot nyt on, mennä konkkaan...
Näin meni tekemään... äsken ei ollut vielä mitään uutta tietoa.

fionella

Tässä tapauksessa olisi ehkä kannattanut noudattaa lausetta "Suosi suomalaista, käytä kotimaista."

KouTa

Lainaus käyttäjältä: fionella - 27/10/2009, 15:01:59
Tässä tapauksessa olisi ehkä kannattanut noudattaa lausetta "Suosi suomalaista, käytä kotimaista."

Mä en alunperinkään ymmärtäny miks vaihtoivat yhtiötä. ::) Tää oli niin ennustettavissa.

Pikkunen

Juu, mä en kans ymmärrä miks piti vaihtaa tuollaiseen konkurssikypsään firmaan?? Oli joo varmaan halvin, mut silti...