Päävalikko

Kilpailut, arpajaiset, lottoaminen

Aloittaja myy79, 28/07/2005, 20:04:10

« edellinen - seuraava »

myy79

Lainaus käyttäjältä: Minttu - 07/06/2006, 15:50:23
Arvonnat on kivoja, varsinkin kun niistä voittaa joskus jotakin! ;) ;D

niinpä!!
kaikkiin mahollisiin järkeviin kilpailuihin osallistun, tän vuoden saalis on Cosmopolitanin rannekoru...  ::)

yama

Mulla oli taas lotossa 4 oikein! :) Pari viikkoa sitten oli myös! Edellisistä voitoista aikaa varmaan 3 vuotta. :) Tässähän kohta ihan rikastuu! ;) :)

miipe

Lainaus käyttäjältä: Miia - 07/06/2006, 12:13:38
Minulle tuli eilen postissa iso paketti  :)

Olin voittanut Fazerin arvonnassa Kajsa (ison) uunivuoan.  :) (tarttumaton pinta)

Olipa mukava yllätys. Varmasti tarpeellinen !

(ja eikun arvontoja metsästämään netistä uudelleen.. :))

Eilen tuli postissa toinen kilpailu palkinto. Luontaistuote- kaupan arvonnasta tuli itselle Nivelille ja lihaksille tarkoitettuja vahvistavia kapseleita 60 kpl - Menee äidille ja äiti kiittää.  ;D
Kuulemma kaupassa arvokkaita.

Ihan kiva again voittaa.. mutta miksei samalla kertaa vaikka rahaa tai matkalahjakortti?  :P :)

minttukoo

Jopas Miialla on voitontäyteinen kesäkuu :D kiva! :D

miipe

Lainaus käyttäjältä: Minttu - 16/06/2006, 17:47:09

Joo, ja lisää tuli.. :)
Selasin  NRJ:n sivuja ja huomasin voittaneeni laatiokollisen ÄSSÄMIX limujäätelöitä  ;D

yama

Täytyy vain ihmetellä siun tuuria kilpailuissa!  :) Ite en kyllä ikuna maailmassa voita mitään!  :D

miipe

Lainaus käyttäjältä: yama66 - 03/07/2006, 12:57:11
Täytyy vain ihmetellä siun tuuria kilpailuissa!  :) Ite en kyllä ikuna maailmassa voita mitään!  :D

Joo, niin minäkin ihmettelen.  ::) :o  :)

Mutta on todella päivää piristäviä asioita! Voiskohan seuraava olla matkalahjakorttivoitto  ;D jooko... :)

minttukoo

Lainaus käyttäjältä: Miia - 03/07/2006, 12:10:05
Lainaus käyttäjältä: Minttu - 16/06/2006, 17:47:09

Joo, ja lisää tuli.. :)
Selasin  NRJ:n sivuja ja huomasin voittaneeni laatiokollisen ÄSSÄMIX limujäätelöitä  ;D

Taas :o ;D  :icon_thumleft:

kasu

Mie en oo voittanu mitään sen jälkeen kun 8 vuotiaana voitin toriarvalla litran kattilan ja säästöpakkauksen muovisia partahöyliä (keltaisia) ;D
kasu 75

Pipsa

Miialla on nyt kyllä käyny hyvä mäihä!!   8)
Minä en ole taas aikoihin voittanu yhtään mitään vaikka ahkerasti osallistunu...