Päävalikko

Kilpailut, arpajaiset, lottoaminen

Aloittaja myy79, 28/07/2005, 20:04:10

« edellinen - seuraava »

minttukoo

Lainaus käyttäjältä: myy79 - 05/09/2005, 15:54:51
heh.. kaveri oli pistäny sähköpostia.. oli hokannu joltain kalkkitablettisivulta, että mä oon voittanu kävelysauvat....  ;D ;D  8) noh, tuotahan halusin kokeillakki, nytpä ei sit tartte investoida... ;)

Jee!!! ;D ;D ;D

myy79

hih, aika hyvin.. :)
kaveri joka laitteli viime viikol viestiä tuosta  mun keppivoitosta, nii laitteli päiväl viestiä voittaneensa myös kyseisestä kisasta kepit...  ;D ;D mun voiton innoittamana oli osallistunu..  ;)

harmi, et asuu kaukana, oltais lähetty kahellee sit testailee noita keppejä..  8) kunha ne ny enste tulis postissaki..  ::)

myy79

juu, on jollaki ollu hyvä säkä monivedos yms lähiaikoina...  ::) kk sisällä mies voitti 50 ja 160e ja eile oli sit voittanu 80e...  :o  :o  :P nyt ku viel voittais het kerralla sen 500e, nii saatais kuulemma vihdoin se astianpesukone...  8)

myy79

jihaa.. tääki joskus jotain voittaa...  ;D ;D
postilaatikos oli Cliniquen tuoksusetti...  :P  :D Clinique Simply parfyymi- spray ja vartalosaippua...  8)

myy79

tää on jääny koukkuun

www.prizee.com -sivustoon...  ::)  :P on aika kivaa ajanvietettä.. :) ja mahis vissii jotain voittaakki.. ;)

Pipsa

Joo kyllähän sitä jotain pientä on tullu aina voitettua; risteilyä, kirjoja, pari cd:tä, tuotepaketteja ja viimeisin sellanen musta pipo tekstillä "panttivanki"  ;D

zatu

Mä ostin taas vähän aikaa sitten arvan, mutta petyin pahasti, kun siinä ei ollutkaan päävoittoa. :o
-memento vivere-

SariAnneli

joo kerran menetin 6 ja varanumeron lotossa....joo o luit ihan oikein...olin silloin vielä naimisissa ex: n kanssa (ero ei nyt kuitenkaan siitä lotosta johtunut!!) ex oli menossa lauantaina töihin ja kehoitti minua muistamaan lotto ja herttinen minä onneton unohdin sen.....siinä olikin sit 6 ja varanumero ja voitto-osuus olis ollut 98tuhatta mk!!! Huh huh siin ei viikkoon puhuttu ja meinas se ero jo sillon tulla..mies vaan parin vuoden päästä totes että AKAT EI MINUN LOTTOON ENÄÄ KOSKE!..

SariAnneli

zatu

Lainaus käyttäjältä: rumin - 12/03/2006, 12:08:05
Nyt pamahti ässäarvasta 1000 egua.Tulkaas tänne niin tarjuan kaffetta ja pakelsia ;D

Vau! Ai niistä voi oikeasti voittaakin jotain. :D
-memento vivere-