Päävalikko

Kilpailut, arpajaiset, lottoaminen

Aloittaja myy79, 28/07/2005, 20:04:10

« edellinen - seuraava »

yama

Sain kortin, että olen voittanut jotain Emotionin joulukilpailussa!  :) Täytyypä jossain välissä lähteä katsomaan!

yama

Lainaus käyttäjältä: Kisu™ - 16/10/2006, 20:22:10
Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 16/10/2006, 20:16:05
Tässä tietoa Kuluttajaraadista

Tosin mie oon AC NIelsenin vastaavassa, eli eri firma. :) ACNielsen

Tänään tuli ensimmäiset ostopäiväkirjat, jonka täyttöjen perusteella katotaan, hyväksytäänkö tuohon paneeliin!  :)

Kisu

Lainaus käyttäjältä: yama - 15/12/2006, 13:28:26
Lainaus käyttäjältä: Kisu™ - 16/10/2006, 20:22:10
Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 16/10/2006, 20:16:05
Tässä tietoa Kuluttajaraadista

Tosin mie oon AC NIelsenin vastaavassa, eli eri firma. :) ACNielsen

Tänään tuli ensimmäiset ostopäiväkirjat, jonka täyttöjen perusteella katotaan, hyväksytäänkö tuohon paneeliin!  :)

Sillä lailla, pinkka päiväkirjoja saapui tännekin. Joululahja niillä ainakin oli kiva ja jottei mene ihan OT, niin on niillä taas jotkut arpajaiset.

EDit: näköjään oli, päätty pe. Nyt jännäämään kävikö onni tälläkin kertaa (tuskin sentään)

termari

Oon osallistunut tosi moneen kilpailuun, ja en voita silti mitään. Onpa typerää.  >:(
Tasan ei käy onnen lahjat.  ;D

Pipsa

Tänään tuli postissa arpajaisvoitto. Sain sellasen hihattoman valkosen paidan jossa lukee : Sano että rakastat mua  ;D

Annukka

Lainaus käyttäjältä: Pipsa - 20/12/2006, 15:13:32
Tänään tuli postissa arpajaisvoitto. Sain sellasen hihattoman valkosen paidan jossa lukee : Sano että rakastat mua  ;D

:D

myy79

hihi, kerranki mullekki voitto..  :P

Anna-lehden kilpailusta 32e arvosta Jordan-tuotteita...  8) ei lopu hammasharjat ja tahnat ny vähää aikaan..  ;D

myy79

ihan oli pakko käydä lottoomassa..  :P
olis yli 4 milliä tarjolla...  8)

yama

Miekään en voita missään arvonnoissa, lotoissa, kilpailuissa ym. yhtään mitään! En ikinä! Kerran vuodessa varmaan on lotossa 4 oikein, vaikka lottoan joka viikko 5,60€:lla! Pitäis varmaan sekin lopettaa, mutta kun en voi! Siinä on mukana miun unirivi, jolla kerran unessa voitin 7 oikein!  ;D

Heidi82

Tänään pitää kyllä käydä lotto tekemässä...4 miljoonaa kyllä kelpaisi ja kyllä vähempikin riittäs 8) :)