Päävalikko

Käteisellä vai kortilla?

Aloittaja rumin,mies syvästä etelästä, 03/03/2008, 15:56:56

« edellinen - seuraava »

myy79

^^ Taitaa tarkoittaa normaalia pankkikorttia. Sellaisiahan ei taida enää saadakkaan.. Nykyäänhän korteissa on joko visa electron, visa debit tai visa. Sekä se mikrosiru. Mun kaveri manasi samaa, että ei saa enää normaalia pankkikorttia eikä haluaisi visakorttiakaan..

Anki

Lainaus käyttäjältä: myy79 - 09/07/2008, 08:44:02
^^ Taitaa tarkoittaa normaalia pankkikorttia. Sellaisiahan ei taida enää saadakkaan.. Nykyäänhän korteissa on joko visa electron, visa debit tai visa. Sekä se mikrosiru. Mun kaveri manasi samaa, että ei saa enää normaalia pankkikorttia eikä haluaisi visakorttiakaan..
Aha, tuo oli uutta tietoa mulle :)   Aika outoa että väkisin melkein lykätään jonkinmoista luottomahista, toki tuo electron on ilman mutta se on sit vissiin ainut enää..

Lilian

Joo näin on. Mulle soittivat oikein pankista viime syksynä että tällänen uudistus on tulossa että haluanko masterin vai visaelectronin. Visaelectronia en ota ja masteria en voinu ottaa kun sillon en ollu vielä töissä. Sain vuoden jatko aikaa tolle mun nykyiselle kortille, täytys kait laittaa master-kortin hakemus vetämään.

Ally

Jaa..no kyl mä ainakin sain tapiola-pankista aivan tavallisen pankkikortin viel muutama kk sitten..  ::)

Kun mulla on visa nordean kortissa ja olin ehtinyt maksaa jo luottokunnan vuosimaksun, niin siks ei lähdetty sitä visaa yhdistämään mun tapiola-pankkikorttiin.

Tuli ehkä sekavaa tekstiä, mutta vaihdettiin siis pankkia lainojen takia ja otettiin uudesta pankista nyt vain pikapankkikortit

Lilian

myy79

Lainaus käyttäjältä: Ally - 09/07/2008, 08:50:38

Jaa..no kyl ainakin tapiola-pankista sai aivan tavallisen pankkikortin viel muutama kk sitten..  ::)

Pikaisella tutkimisella huomasin, että tavallisen pankkikortin saa vielä tapiolasta, paikallisosuuspankista, ålandsbankenista.. Eli suuremmista pankeista ei enää saa sellasia..

zatu

Lainaus käyttäjältä: myy79 - 09/07/2008, 08:56:31

Pikaisella tutkimisella huomasin, että tavallisen pankkikortin saa vielä tapiolasta, paikallisosuuspankista, ålandsbankenista.. Eli suuremmista pankeista ei enää saa sellasia..

Eli siis, pankkia vaihtamaan. :D
-memento vivere-

mami

Mutta yhdistelmäkortteja saa vielä. Mulle tuli just eilen Nordeasta uusi pankkikortti/masteryhdistelmä...

Lilian

Niin siis tarkoitin juuri tuota yhdistelmäkorttia, mutta pelkkää pankkia en saa

myy79

Lainaus käyttäjältä: mami - 09/07/2008, 09:25:25
Mutta yhdistelmäkortteja saa vielä. Mulle tuli just eilen Nordeasta uusi pankkikortti/masteryhdistelmä...

Juu, yhdistelmiä saa kyllä, mutta ei tosiaan sitä "tavallista" pankkikorttia, jolla voi maksaa ja nostaa rahaa ilman visaa tms.