Päävalikko

...ja maailma pelastuu?

Aloittaja zatu, 24/07/2005, 13:24:10

« edellinen - seuraava »

Hani

rumin,mies syvästä etelästä

Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla

zatu

Jokos olette osallistuneet nälkäpäivä-keräykseen? :)
-memento vivere-

Anki

Lainaus käyttäjältä: zatu - 25/09/2008, 16:29:52
Nyt oon varmaan oikein kamala ihminen (taas) ;)   Mutta mä en tapaa hirveesti osallistua keräyksiin, paitsi ne jotka keräävät varoja Sotaveteraaneille ja -invaliideillle.

Lilian

No mä lukeudun myös tähän joukkoon, ainut on mihin vois laittaa on nälkäpäivä ja just noi sotaveteraanit, mut ihan mihin tahansa en rahojani laita. Kun olen kuullut näitä että vain murto-osa siitä tuotosta menee sitten lopulta hyväntekeväisyyteen :-\

minni

Lainaus käyttäjältä: zatu - 25/09/2008, 16:29:52

En ole vielä osallistunut, ajattelin antaa lipaskerääjille rahaa.

Ilmoittauduin muuten itsekin vapaaehtoiseksi, mutta ilmeisesti pk-seudulla on tarpeeksi kerääjiä.

pumpkin

Olen ollut usein itse lipaskerääjänä. Ja hienosti on lapsiin tarttunut ajatus auttamisesta; tänä aamuna annoin isommalle pojalle rahaa kouluun mukaan, niin hän sanoi, että oli jo ottanut omasta pussistaan (johon kerää rahaa, yhteen isoon leluun)  :-*.

minni

Lainaus käyttäjältä: lonely - 26/09/2008, 09:50:31
Olen ollut usein itse lipaskerääjänä. Ja hienosti on lapsiin tarttunut ajatus auttamisesta; tänä aamuna annoin isommalle pojalle rahaa kouluun mukaan, niin hän sanoi, että oli jo ottanut omasta pussistaan (johon kerää rahaa, yhteen isoon leluun)  :-*.

Ihana - todellista auttamisenhalua. :)

Lilian

Laiton 2€ punaisen ristin lippaaseen :)

zatu

Lainaus käyttäjältä: Anki - 18/12/2007, 08:36:08
Lainaus käyttäjältä: Jensku - 11/12/2007, 17:34:16
Tuosta kasun mainitsemasta joulupakettikeräyksestä tuli mieleen. Meidän kylällä on mielestäni kivasti järkätty  :) Pankin konttorissa on joulukuusi, jossa roikkuu perhetyön piirissä olevien lasten lahjatoiveita/ainakin ikä ja sukupuoli. Sieltä voi valita lappusen ja palauttaa konttoriin paketoidun lahjan kera. Ei mitään suuria olleet toiveet  ;) ja perille menee!
Tuo kuulostaa semmoiselta keräykseltä että jopa minä voisin ajatella osallistuvani siihen! :)   Minä kun yleensä oon hyvin skeptinen kaikkiin joulupata yms. keräyksiin.... :-[

Muistaakseni joku mainitsi joulun alla osallistuneensa johonkin vastaavaan keräykseen. Ihana idea ja tuottaa varmasti hyvää mieltä. :)
-memento vivere-