Päävalikko

Afganistan

Aloittaja zatu, 04/01/2006, 22:29:12

« edellinen - seuraava »

Anki

Lainaus käyttäjältä: mami - 11/09/2007, 11:05:05
Pommi taas osunut suomalaisten autoon  :(
:-\  Onneks autossa olleille ei tullut ainakaan fyysisiä vaurioita...

IceQueen

Kyllä aina vähän "jännäkakka" käy housuissa, kun tollasia uutisia kuulee... Onneks ei kuitenkaan mitään sattunut kyydissä olleille...
Ad astra per aspera!

põder

Lainaus käyttäjältä: Terstena - 09/09/2007, 21:13:03

"In the Muslim tradition it is said that Muhammad once sent a governor to Yemen and asked him what is the basis for legal judgement. He answered, 'The Book of God.'

No niin, "The Book of God" lienee tässä yhteydessä raamattu (uusi ja vanha testamentti); sekä juutalaisia että kristittyjä kutsutaan usein termillä "People of The Book". Koraanin suhteen pidäydyn aiemmassa. Mikäs artikkeli (viite) tuossa muuten on kyseessä?

Burkhien suhteen kerron omista kokemuksistani.

Sini

Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 11/09/2007, 13:36:30
Kyllä aina vähän "jännäkakka" käy housuissa, kun tollasia uutisia kuulee... Onneks ei kuitenkaan mitään sattunut kyydissä olleille...
Onneks mä kuulin se vaihteeks mieheltä enkä uutisista. Onko Tarasta kuulunu mitään? Ettei vaan olis ollu... Mun ja Tiitun miehet on Kabulissa. Toivottavasti turvassa! Kyllä pikkasen kylmä, kun tietää omankin kulkevan melkein päivittäin samaa tietä.

Tara

Lainaus käyttäjältä: Sini - 11/09/2007, 18:11:30
Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 11/09/2007, 13:36:30
Onneks mä kuulin se vaihteeks mieheltä enkä uutisista. Onko Tarasta kuulunu mitään? Ettei vaan olis ollu... Mun ja Tiitun miehet on Kabulissa. Toivottavasti turvassa! Kyllä pikkasen kylmä, kun tietää omankin kulkevan melkein päivittäin samaa tietä.

Ei ollut

Sini

tiitu

Kuin myös kuulin asiasta miehellä, muuten olis voinu sydän heittää volttia.

Maya

Joko ootte uutiset kuulleet/nähneet  :o

Onneksi kellekkään ei käynyt mitenkään.

rapu

Lainaus käyttäjältä: Maya - 18/09/2007, 10:18:27
Joko ootte uutiset kuulleet/nähneet  :o

Onneksi kellekkään ei käynyt mitenkään.

Taas kyllä hyppäsi sydän kurkkuun kun radiosta kuuntelin. Ahdistavaa. :-[

Sini

"Vähäsen" kyllä kylmää päästää isäntä sinne takas. :'( Koskakohan se suomalaisten hyvä tuuri taas loppuu. :-[