Päävalikko

Afganistan

Aloittaja zatu, 04/01/2006, 22:29:12

« edellinen - seuraava »

tiitu

Tänään meni paketti  :) ja ihan olin oikealla nimellä laittanut, eli kaks viikkoa saksan postin kautta ainakin tällä kertaa ;)

Muffin

Lainaus käyttäjältä: tiitu - 16/03/2007, 20:18:30
Tänään meni paketti  :) ja ihan olin oikealla nimellä laittanut, eli kaks viikkoa saksan postin kautta ainakin tällä kertaa ;)

Hyvä että löysi perille  :) Minä odottelen että alkuviikosta menisi jo maanantaina lähettämäni posti, saas nähdä...  ;)

Muffin

Tänään oli mennyt posti perille  :) Vajaa viikko meni. Kannattaa tähdätä siis parittoman viikon lennolle posti aina  ;)

tiitu

Näin mä vähän arvelinkin, et se taitaa olla nopein ja varmin keino  :)

zatu

-memento vivere-

tiitu

Niinpä. Onneksi suomalaiset ovat tuolla pohjoisemmassa. En väitä et silläkään helpot on oltavat, mut ainakin etelää suotuisammat.

Muffin

Suomen Kuvalehden viime vuoden viimeisessä lehdessä (numero 51-52/06) oli pitkä juttu Maimanasta. Onko kukaan muu lukenut? Käsitteli sitä 02/06 tapahtunutta leiriin tunkeutumis yritystä. Melkein itketti sitä juttua lukiessa. Toivottavasti mitään vastaavaa ei enää tapahtuisi.

Pipsa

Olen lukenut jutun ja mies ollut siinä jutussa mukana  ;)

Muffin

Jutun kirjoittaja oli palkittu nyt. Uusimmassa lehdestä oli siitä maininta. En varmaan muuten olisi juttuun törmännyt. Sattui onneksi olemaan tallessa vielä tuo vanha lehtikin. Silloin joulukuussa en vielä tiennyt että Afganistan asiat alkaisi kiinnostamaan ;)

Muffin

Hesarissakin oli lauantaina juttu Afganistanin suomalaisista rauhanturvaajista. Kauniita maisemia oli.