Päävalikko

Afganistan

Aloittaja zatu, 04/01/2006, 22:29:12

« edellinen - seuraava »

Muffin

Mitenkäs on tuon postin laita Afganistaniin? Sain kaksi osoitetta (Niinisalo ja saksalainen kenttäposti), mutta nyt mietityttää että kumpaahan kannattaisi käyttää? Voisihan sen selvittää, että laittaa samana päivänä molempia kautta menemään postia ja jää odottelemaan milloin A-maasta kuuluu jotain  ;D Mutta ajattelin jos täällä olisi joku jolla olisi kokemusta jo?  :D

tiitu

Mä laitoin viime to menemään paketin Saksan kautta, ja katsotaan kuinka kauan viipyy matkalla. Ilmoittelen Möhkö kun se on menny perille :) M sano, että se saksalainen pitäs olla nopeampi 9-12 pvä ja suomalainen 14pvä, mut otappa noista sit selvä, kun ne koneetkin lentelee millo sattuu.... Ei ainakaan 8pvä riittäny postin menemiseen siis. Ehkä ens viikolla ollaan viisaampia :)

Muffin

Joo ilmoittele kun tiedät kauan meni Saksan kautta :) Kosovoon meni aina niin nopeesti, että nyt joutuu aika paljon suunnittelemaan jos meinaa johonkin tiettyyn ajankohtaan saada postia perille sinne. Tai siis ei taida onnistua  ;D

tiitu

Ilmeisesti paketin saapumispäivää Afganistaniin on melko vaikea ennustaa lähettäessä  ;) Toisin oli tosiaan sillo Kosovossa, ties tarkalleen millo lennot menee, tai ainakin pääsääntöisesti ne meni ajallaan.  ;)

tiitu

No nyt voisin sanoa, et jos Suomen postin kautta postin meneminen perille on varmaa kahden viikon sisällä, suosittelen sitä. Sitä pakettia ei nimittäin vieläkään ole näkynyt Afgoissa, ja 2 viikkoa menny. Mä siis pistin sen Saksan kautta, kun piti olla nopea.

Muffin

Paljonko muuten maksoi Saksan kautta? Laitoin eilen sen Suomen kautta kun aattelin et tällä viikolla menee lento niin jos menisi siinä :)

tiitu

Mä laitoin paketin, siinä oli yks pehmee kantinen kirja ja sit muutama a4 lasten piirustuksia jne, makso 6,5e, mut tosiaan ei ole viel sinne menny, tosin en voi nyt varmasti vannoa et laitoinko miehen entisen vai nykyisen sukunimen  ;D (eihän me menty naimisiin kuin viime syyskuussa  ;)). Toi suomen lomalentojen aikaan lähettäminen on varmaan kaikkein järkevin juttu.

Muffin

Joko on paketti löytänyt perille?  :)

tiitu

Lainaus käyttäjältä: Möhkö - 15/03/2007, 22:24:34
Joko on paketti löytänyt perille?  :)

No ei, mä olen luopunu jo toivosta, mä kirjoitin varmaan väärän nimen siihen päälle  ::) vain mä onnistun unohtamaan oman mieheni sukunimen.... ;)

Muffin

Lainaus käyttäjältä: tiitu - 15/03/2007, 22:27:58
No ei, mä olen luopunu jo toivosta, mä kirjoitin varmaan väärän nimen siihen päälle  ::) vain mä onnistun unohtamaan oman mieheni sukunimen.... ;)

;D
Ehkäpä se vielä löytää perille kun ei siellä kuitenkaan niin paljoa ole suomalaisia. Joutuu mies sitten vähän muisteleen että mikäs se entinen sukunimi olikaan kun paketille omistajaa etsivät  ;D