Päävalikko

Festarikävijät

Aloittaja susakaro, 13/07/2005, 13:43:15

« edellinen - seuraava »

minttukoo

Kahden viikon päästä Simerock. Tarkoitus on ollut lähteä sinne koko kevät, mutta nyt kun ne lähenee, lähenee myös Julian hoitoonvienti *klunks* Saapa nähä miten mulle käy, lähdenkö vaiko en. Ja kyllä, saa kommentoida, että ei voi käsittää että ei voi olla erossa lapsesta edes yhtä päivää ;) Noin mieki sanoin, ennen kuin omalle kohalle sattui.

Karlis

Lainaus käyttäjältä: Minttu - 21/06/2008, 21:53:53
Kahden viikon päästä Simerock. Tarkoitus on ollut lähteä sinne koko kevät, mutta nyt kun ne lähenee, lähenee myös Julian hoitoonvienti *klunks* Saapa nähä miten mulle käy, lähdenkö vaiko en. Ja kyllä, saa kommentoida, että ei voi käsittää että ei voi olla erossa lapsesta edes yhtä päivää ;) Noin mieki sanoin, ennen kuin omalle kohalle sattui.

Mä ymmärrän ainakin  :). Mulle oli jo kova paikka kun mies vei minut syntymäpäivänäni ulos syömään ja Peetu 3kk oli 2 tuntia tätinsä hoivissa. Ei sillä että en olisi luottanut siskooni, mutta erossa olo vauvasta... Äitiys on kummallista. No, myöhemmin tästäkin on "päästy eroon"  8)

soila

Me lähdettiin torstaina yhtäkkisestä päähänpistosta käymään Kalajoella. ;D Oli hauskaa, ja Lauri Tähkä oli (jälleen) loistava. ;D Sinänsä järjestelyt päiväkävijöille oli SURKEAT.
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away.

Janica

Tää meinaa mennä Wanaja-Festareille tänä vuonna.. Katselin just esiintyjälistoja ja eihän sitä voi jättää välistä kun perjantaina esiintyy Amorphis..!!!!!!!  :D  :mosh2:

En vielä tiedä kuka mun kanssa sinne lähtee, mutta menen vaikka yksin jos on pakko! ;)

Lilian

Lauantaina Imatran BigBandeille ;D, harmi vaan etten saa lapsia hoitoon joten rauhallisesti menee ja aikaisin paluu kaverin luo että saa lapset nukkumaan.

Tinde_T

En nyt tiedä kuuluuko tänne, mutta tulevana viikonloppuna Miljoonatanssit Tuurissa ja Miljoonarock 9.8.08. Kumpaankin työnantaja maksaa sisälle. Kun vain saisi pojat hoitoon. (Kuuluu työpaikka etuihin...)
Onhan se niin jotta...

Jansku

Lainaus käyttäjältä: Lilian - 24/06/2008, 14:41:03
Lauantaina Imatran BigBandeille ;D, harmi vaan etten saa lapsia hoitoon joten rauhallisesti menee ja aikaisin paluu kaverin luo että saa lapset nukkumaan.

Hei mäkin kävin pyörähtämässä BigBandeillä!  :D Hirmusesti oli ihmisiä Imatralla, noin niinkun normaaliin viikonloppuun verrattuna  :o Vallan tungosta. Mukava vaan kun on ihmisiä sielläkin.

Tällä viikolla Tammerfestit käynnissä!  :D Ja Tampere on pullollaan ihmisiä..mahtavaa. Tänään meen yöks töihin, joten kattelen festariväkeä sitten selväpäisenä tiskin toisella puolella.  :P

lasinainen

hetki viellä ja sit naamoille :)

Heidi82

Tulipas viikonloppuna Tammerfestin hulinaa seurattua,kun oltiin Tampereella.Mitään esiintyjjiä ei käyty katsomassa,mutta mukava tunnelma oli kaupungillakin :)

Rauha tarvitsee tekijänsä - Suomen Rauhanturvaajaliitto ry