Päävalikko

Festarikävijät

Aloittaja susakaro, 13/07/2005, 13:43:15

« edellinen - seuraava »

s^n^

Kyl on Turku täynnä kummallisia vipeltäjiä.. :D

Krisse

Lainaus käyttäjältä: Lua - 26/07/2007, 13:31:50
Ei nää nyt ihan sanan varsinaisessa merkityksessä festarit ole, mutta kuitenkin: mennään ehkä Kuopion Farmarimessuille viikonloppuna  ;D.

Ehkäpä sitten törmäämme siellä. ;D Saatiin nimittäin sinne lauantaille ilmaset liput. Lauantaina siis ohjelmassa eka Farmaria ja illalla rokkaamista Kuopiorockissa. :)

yama

Keski-Suomen paikallisuutisissa tuli eilen pätkä Naamat festareilta. Vaikutti tosi mielenkiintoiselta. Sinne vois vanhakin joskus rantautua!  ;D ;)

s^n^

Kukaan tarkastanu DBTL-meininkiä tänä viikonloppuna?

Ite otan ja pakenen täysin päin vastaseen suuntaan.. :D

Pallero

Lainaus käyttäjältä: s^n^ - 28/07/2007, 12:22:47
Kukaan tarkastanu DBTL-meininkiä tänä viikonloppuna?

Ite otan ja pakenen täysin päin vastaseen suuntaan.. :D

Tarkoitus oli, mutta onnistuin missaamaan kaikki suunnitellut keikat. Hyvä minä!

Lua

Lainaus käyttäjältä: Lua - 26/07/2007, 13:31:50
Ei nää nyt ihan sanan varsinaisessa merkityksessä festarit ole, mutta kuitenkin: mennään ehkä Kuopion Farmarimessuille viikonloppuna  ;D.
Farmarimessuilta kotiuduttu. Minä olin innoissani hevosista, lehmistä ja lammaskoirista, M oli innoissaan koneista ja laitteista. Kuusi tuntia kierrettiin, ja sitten vielä käytiin terassilla iltasiiderillä/oluella. Nyt oon niin väsynyt että taju ei enää pysy päässä, menen nukkumaan.

Pallero

Näyttää siltä, että oon ens viikonloppuna menossa Teuvalle elolysteille ja saunojen kokoontumisajoihin! Go saunat! ;D

Hansu

Tänään tuonne-> http://www.nettiset.fi/viinikyla
Tosi "festarit" mut kuitenkin  ;D

yama

Pitäisköhän kaivaa muistojen arkuista sifonkihuivit esiin ja lähteä huomenna, Linnoituksen Yöhön, Dingon konserttiin! Neljä Ruusuakin olis tarjolla!  :D Voipi sinne joutua lähtemään!

Sini

Lainaus käyttäjältä: yama - 10/08/2007, 09:49:36
Pitäisköhän kaivaa muistojen arkuista sifonkihuivit esiin ja lähteä huomenna, Linnoituksen Yöhön, Dingon konserttiin! Neljä Ruusuakin olis tarjolla!  :D Voipi sinne joutua lähtemään!
Dingo tai lähinnä neukku kuulostaa nykyään niin epävireiseltä että mulle sais kyllä maksaa aika paljon et lähtisin niitä katsomaan. Vaikka omistinkin 80-luvulla sifongit. ;D