Päävalikko

Itsenäisyyspäivä ja linnanjuhlat

Aloittaja susakaro, 06/12/2007, 18:10:40

« edellinen - seuraava »

Marge

Lainaus käyttäjältä: susakaro - 06/12/2007, 18:23:48
onko kettään ketä haluatte sieltä bongata/ toivotte haastattelua tms?

Tuttuja lähinnä yritän bongailla pari vuotta sitten siellä oli mun hyvä ystävä, viime vuonna miehen serkku ja tänä vuonna työkaveri (joka onkin jo konkari  ;)) ja tietysti hienoja ja hirveitä pukuja  ;D
Fear never fixed anything.

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: susakaro - 06/12/2007, 18:10:40
Kuinkas moni seuraa linnanjuhlia tänään?

mitä mieltä?

En enää nykyään jaksa katsella... ::) Joskus penskana ihastelin niitä pukuja, mut mun mielestä ne on sellasta turhuutta ja paskan jauhantaa, etten jaksa vaivautua... ::)
Ad astra per aspera!

Jansku

Mä vähän kuikuilin kyllä ja hesarista tänään luin juttua. Jenni Dahlmanilla, Kiira Korvella ja  Jaana Pelkosella oli mun mielestä tosi kauniit puvut!  :D

zatu

Eipä juuri kiinnosta. Tosin ei ole sitä telkkariakaan. Mukavan rauhallista oli kävellä tuohon aikaan kaupungilla. :)
-memento vivere-

rumin,mies syvästä etelästä

Onkos joku saanut kutsun?
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla

Marge

Lainaus käyttäjältä: rumin,mies syvästä etelästä - 23/11/2008, 14:14:46
Onkos joku saanut kutsun?

Minä  ;) Linna on kyl vähän eri, nimittäin Hämeen
Fear never fixed anything.

Janica

Pakkohan ne on ne puvut taas katsastaa.  :)

Lilian

Laitetaas vaikka tänne. Onko teille itsenäisyyspäivä tärkeä? Juhlistatteko sitä mitenkään?

Me katsotaan paraati ja suomi-leffa telkkarista, joskus ollaan käyty paikan päällä paraatia kattomassa. Sini-valkoiset kynttilät poltetaan ja vähän parempaa ruokaa yleensä tehdään. Ja tietty linnanjuhlat katotaan tai oikeestaan mä katon, V saattaa sivusilmällä vähän kattella.
Mutta meille se päivä on tosi tärkee, finlandia-hymnin kuuleminen saa kylmät väreet aikaan.

yama

Kyllähän se tosi tärkeä on, monestakin syystä.

Aina on pöydällä lippu ja kynttilä, isäntä usein paraateissa mukana. Syödään jotain hyvää ja illalla katotaan juhlat telkkarista. Edellisenä päivänä joskus paikallisissa itsenäisyyspäivänjuhlissa.

anniinak

Itsenäisyyspäivä menee aika tiukasti töissä.  ;D
Ei me oikeestaan olla kyllä koskaan mitenkään erityisemmin juhlittu kyseistä päivää, mutta se ei tarkota etteikö oltaisi onnellisia ja kiitollisia itsenäisestä Suomesta!  :)