Päävalikko

Aa, mikä darra

Aloittaja Kisu, 02/07/2005, 09:43:21

« edellinen - seuraava »

Lua

Huh, musta tuntuu että vieläkin on krapula  :o :o. Imin kyllä aika tajuttoman määrän viunaa ja taisin enemmän tai vähemmän olla lasi kädessä 12 tuntia putkeen  8)! Että ei ihme jos krapulakin vähän venyyyyyyyyyyyy... ;D

Kinttunen

Auuuuauuauh...päähän sattuu ja on hieman huono olo edelleen..  :sad5: Nyt nukkuun, huomenna on pitkä päivä duunissa.  :sleepy1:

Ota riski, rakastu rauhanturvaajaan!

Anki

Lauantai-iltana juotiin skumppaa miehen kanssa ja eilen olin sitten puoli päivää aivan veto pois :-X :-X   Voi kun sitä aikuinen ihminen ei ikinä opi mistä ittelle tulee pahimmat darrat :-X :-X

minttukoo

:icon_pale: :icon_pale:

Lua

Öööörgh.... on sittenkin darra kun innostuttiinkin eilen M:n työkaverin kanssa juhlimaan vielä juhannusta meillä. Sinne hävisi Alahovin viinitilan viinit ja meidän kihlajaiskuoharit parempiin suihin  ::) ;D.

Nyt mietin et miten saan houkuteltua M:n että syödään Hese-ruokaa tänään. Kun lupasin jo hätäpäissäni et tehää patonkia ja salaattia vaan.... :-[.

Krisse

Huomaa kyllä että en oo näitä kahden päivän putkia vetäny ihan tässä viime aikoina. Kaamee olo ja tekee vaan mieli nukkua koko ajan. :-X

Outi

No johan oli tänään karmea olo töissä..  :icon_pale: Kotiuduin jo eilen illalla Hangosta, mutta silti oli aikamoisen tuskainen työpäivä kahden päivän krapulassa. No onneksi työkaverit tai asiakkaat eivät vaikuttaneet olevan ainakaan yhtään mua paremmassa kunnossa  ;D

Hansu

Aargh, mikä krabbehiki ollut koko päivän, ei pahaa oloa, mut pari kävelyaskelta ja syke huutaa hoosiannaa.  :-X Klo07 kestäneillä jatkoilla olisi voinut juoda vaan vettä.  ::)

Pallero

päätä särkee ja väsyttää. :(

Jansku

Väsyttää vaan, ei suurta darran tuntua muuten...mut kaks päivää tissuttelua/juopottelua viikonlopussa on liikaa mulle  :-X Semmonen löysä paksa olo nyt...