^ Minulle tulee melko usein päänsärkyä punaviinistä, onneksi ei kuitenkaan aina! Tanniinit taitavat olla syynä päänsärkyyn, jos en ihan väärin muista..Harmi juttu, sillä punaviini on lempijuomani enkä oikeastaan muista alkoholijuomista välitä.
Lainaus käyttäjältä: Anna 1.0 - 02/04/2007, 14:17:25^ Minulle tulee melko usein päänsärkyä punaviinistä, onneksi ei kuitenkaan aina! Tanniinit taitavat olla syynä päänsärkyyn, jos en ihan väärin muista..Harmi juttu, sillä punaviini on lempijuomani enkä oikeastaan muista alkoholijuomista välitä.Juu tanniinit nimen omaan aiheuttaa sen säryn ja kuulemma iän myötä voi mennä pahemmaksi, joten varokaa ikääntymistä
Lainaus käyttäjältä: Maya - 02/04/2007, 14:29:19Lainaus käyttäjältä: Anna 1.0 - 02/04/2007, 14:17:25^ Minulle tulee melko usein päänsärkyä punaviinistä, onneksi ei kuitenkaan aina! Tanniinit taitavat olla syynä päänsärkyyn, jos en ihan väärin muista..Harmi juttu, sillä punaviini on lempijuomani enkä oikeastaan muista alkoholijuomista välitä.Juu tanniinit nimen omaan aiheuttaa sen säryn ja kuulemma iän myötä voi mennä pahemmaksi, joten varokaa ikääntymistä Mutta eikös viineissä ole tässä suhteessa aika paljonkin eroja? Eikun etsimään niitä vähemmän tanniinisia viinejä.