Päävalikko

Pelottaako?

Aloittaja zatu, 14/05/2004, 19:47:59

« edellinen - seuraava »

Pelottaako/pelottiko?

Ei ainakaan suuremmin.
8 (42.1%)
Vähäsen kyllä.
8 (42.1%)
Aika paljonkin.
3 (15.8%)
En muista tai muuten osaa sanoa.
0 (0%)

Äänestäjiä yhteensä: 18

Punapihlaja

Lainaus käyttäjältä: Jooppoliini - 16/01/2006, 17:14:52
Pelotti alussa että pääsee hengestään, mutta kun mussu pari kertaa räjähti nauruun että ei siellä mitään kuole, mihin siellä nyt kuolis??

Yhtä lailla mahdollisuus päästä hengestään on täällä Suomessakin. Muistelenpa vaan miehen ekoja lomia täällä Suomessa, kun meinas yöllä nakkikiskan jonossa saada turpaan. Sanoikin silloin, että vaarallisempaahan se täällä tuntuu olevan kuin "kotona" Etelä-Libanonissa.  ;)

Jooppoliini

Lainaus käyttäjältä: Punapihlaja - 16/01/2006, 21:03:13
Lainaus käyttäjältä: Jooppoliini - 16/01/2006, 17:14:52
Pelotti alussa että pääsee hengestään, mutta kun mussu pari kertaa räjähti nauruun että ei siellä mitään kuole, mihin siellä nyt kuolis??

Yhtä lailla mahdollisuus päästä hengestään on täällä Suomessakin. Muistelenpa vaan miehen ekoja lomia täällä Suomessa, kun meinas yöllä nakkikiskan jonossa saada turpaan. Sanoikin silloin, että vaarallisempaahan se täällä tuntuu olevan kuin "kotona" Etelä-Libanonissa.  ;)

:rotf:

zatu

Toistaiseksi ( :-X) ei suuremmin pelota. Toivottavasti eilisen kaltaisia uutisia A-maasta ei ala kuulua sen enempää... Kyllä tuo reissu kotona odottelevan stressitasoa taitaa silti vähän nostaa. Olkoonkin, että saattaa olla vaarallisempaa liikkua täällä keskustassa yöaikaan. ;)
-memento vivere-

Maya

Mä vähän säikähdin omaa reaktiotani, kun mies laittoi minulle sähköpostissa juttua siitä kuinka oli ollut jossain operaatiossa, ja luin tekstiä sen enempää ajattelematta, mutta sitten mieheni alkoi selittää, että minun ei tarvitse huolehtia, operaatio toimi sujuvasti ...niin silloin iski!! En ollut yhtään lukiessani huolestunut tai pelästynyt mieheni puolesta!!??!! En tiedä onko uskoni siihen, että mitään ei tapahdu vaan niin yksin kertaisen sokea, vai johtuiko siitä, että tiesin että moinen tilanne voi tulla vastaan kun mies sinne lähti! Joten ei pelota ja ihmetyttää ihan tosissaan!

zatu

Juuri nyt ei suuremmin pelota. :) Siinä vaiheessa, kun mies oli lähdössä ja Afgoissa oli ollut tilannetta päällä, suorastaan kauhistutti. :-[
-memento vivere-

TahmaTassutin

Pelottaa jo valmiiks. Mies vasta suorittelee varusmiespalvelusta valmiusjoukoissa, mutta lähtö on varmaan edessä aika pian sen jälkeen kun kotiutuu. Ajatuskin pelottaa.

Varmaan siinä on sitä et murehdin juurikin meidän suhdetta, mut myös sen miehen puolesta kun siltä tuntuu tuo itsesuojeluvaisto puuttuvan ihan täysin.  :-[ olo on hiukan kaks piippunen toisen lähdön kanssa. ja pelottaa ja hermostuttaa ihan tarpeeks..

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: TahmaTassutin - 21/02/2006, 22:42:17
Varmaan siinä on sitä et murehdin juurikin meidän suhdetta, mut myös sen miehen puolesta kun siltä tuntuu tuo itsesuojeluvaisto puuttuvan ihan täysin.  :-[ olo on hiukan kaks piippunen toisen lähdön kanssa. ja pelottaa ja hermostuttaa ihan tarpeeks..
Hih! kuulostaa tutulle! ;)

Mun mies oli vasta 20 kun lähti reissuun. Niin täynnä nuoruuden uhmaa ja rämäpäisyyttä, että olin ihan varma että pääsee hengestään, kun hälläkään ei minkään tasoista itsesuojeluvaistoa ollut ennen sinne menoa.

Mutta onneks hengissä tuli takas! ;) ja uudelle reissulle hinkuu...  ::)
Ad astra per aspera!

zatu

Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 21/02/2006, 22:50:22
---Niin täynnä nuoruuden uhmaa ja rämäpäisyyttä, että olin ihan varma että pääsee hengestään, kun hälläkään ei minkään tasoista itsesuojeluvaistoa ollut ennen sinne menoa.

Jos aivan tosissaan näin olisi, minkä kuvan se antaisikaan rt-joukkojen ammattitaidosta... :-X ;)

Miten on, hirvittääkö tuleva missio teitä, joilla se on vasta edessä? ???
-memento vivere-

Lainaus käyttäjältä: zatu - 29/04/2006, 17:17:56
Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 21/02/2006, 22:50:22
---Niin täynnä nuoruuden uhmaa ja rämäpäisyyttä, että olin ihan varma että pääsee hengestään, kun hälläkään ei minkään tasoista itsesuojeluvaistoa ollut ennen sinne menoa.

Jos aivan tosissaan näin olisi, minkä kuvan se antaisikaan rt-joukkojen ammattitaidosta... :-X ;)

Innokkuus tai rämäpäisyys ei kerro mitään ammattitaidosta. Rauhanturvaaminen ei ole yksilölaji.

Joukossa on aina niitä (mm. esimiehet), jotka pitävät turvareiden jalat maassa.
Rauha tarvitsee tekijänsä - Suomen Rauhanturvaajaliitto ry

Ämmä

Jotenki tuo oma mies on semmosta laatua, että se kyllä pärjää missä vaan. Ei siis tarvi pelätä, että se omalla toiminnallaan aiheuttais jotain ongelmia. Jos joku muu niitä ongelmia aiheuttaa niin sepä on jo eri asia...  Eniten pelottaa se, että onko olemassa jotain mitä ei oo tajunnu pelätä.

Parin kuukauden takaiset uutiset afganistanista pani ajattelmaan, että pakkoko tuonne on itsensä mennä tapattamaan. Silloin pelotti oikeasti. Nuo ajatukset meni kuitenkin yllättävän nopeasti ohi.

Se otetaan vastaan, mitä elämä tarjoaa...