Päävalikko

Uudelle reissulle?

Aloittaja taituu, 30/03/2004, 01:34:56

« edellinen - seuraava »

Miten suhtaudutte puolisonne mahdollisiin uusiin komennuksiin?

Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja se on minulle täysin ok.
3 (21.4%)
Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja minulla on hieman sekalaiset tunnelmat asian suhteen.
4 (28.6%)
Puoliso suunnittelee itsekseen uutta reissua, mutta minä en yhtään pidä asiasta.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, ja hyvä niin.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, mutta minulle on ok, jos asia joskus taas tulee ajankohtaiseksi.
1 (7.1%)
Katson ensin meneillään olevan reissun loppuun, ja mietin asiaa sitten.
0 (0%)
Asia ei ole minulle nyt ajankohtainen, joten ei tarvitse suhtautuakaan.
6 (42.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 14

mami

LainaaOnnittelut uuden lähdön kunniaksi!  :D

Taitaa sullakin mennä jo "rutiinilla" tää leskeys  ;)

Niin, jotain rutiinia on jo asiassa...

susakaro

Lainaasinne mahtuu kyllä loistavasti kahden hengen vaatteet viikoksi ja muut kamat vielä päälle! ;D

Näin on!
meillä on kaksi isoa iipposäkkiä ja ovat kylläkulkeneet mukana reissuissa täällä kotonakin. Mahtuu tajuttomasti tavaraa!

zatu

LainaaItse kyllä tykkäsin juuri näistä lähdöistä. Ei jäänyt liikaa aikaa säätämiseen ja ihmettelyyn. Totesi vaan, että jaa, taas se mies lähtee ja että homma bueno.

Jos näitä kahta koettua reissua vertaa, helpompi lähtö oli tosiaan tuo äkkilähtö. (Vai johtuisikohan myös siitä, että oltiin molemmat vähän kasvettu ja puolen vuoden keikka vain tiedossa... ::)) Ei jäänyt aikaa muuta kuin käytännön asioiden hoitamiseen (ja ehkä vähän hauskanpitoon yhdessä ;)), ihmetellä ehti hyvin sittenkin, kun mies oli jo Kosovossa ja minä kissan kanssa täällä kaksistaan.

-memento vivere-

anneholmberg

Ehdottomasti olisin myös äkkilähdön kannalla! Meikäläinen joutui kärsimään puolvuotta ennen ku kulta lähti.  :-/ Allekirjoitti sitoumuksen joulukuun lopulla ja kutsu tuli huhtikuun lopussa. Mies vielä halus pantata tietoa lähdöstä vähän aikaa, joten se oli täyttä kärsimystä ku kaverit alkoivat kyselemään juhannuksen suunnitelmia ku tiesin, että joudun viettämään sen yksin  :'(

Eli toivotaan, että jos vielä kerran kutsu tulee (miehellä sitoumus jälleen allekirjoitettuna), niin se tulee äkkilähtönä!   :D

mami

Toisaalta äkkilähdöt on parempia, mutta se, että oikeasti lähtö varmistui vasta eilen ei ole hyvä juttu. Mun mielestä pitäisi olla ainakin pari päivää Niksulan keikalla ja lennolla.

Eilen oli melkoista hulinaa kun mies oli kotona vasta kuuden pintaan ja laukku pakkaamatta...

Anyway, sinne se meni... :)

susakaro

LainaaAnyway, sinne se meni... :)

Terve menoa...
Juuri puolen vuoden ajanjakson lusineena, näin jälkeen päin voi todeta, että äkkiähän se lopulta meni. Toivottavasti (ja varmasti) niin myös teillä menee. Ja onneksi on kokemusta ja rutiinia jo tuosta lähtemisestä

anneholmberg

Näin jälkikäteen voi kyllä todetta, että äkkiä se aika meni! :) Toivon kuitenkin, että ei tarvi tälle osastolle ihan heti kirjottaa uutisia...  ::) ;) Ehkä sitten joskus tulevaisuudessa, mut ois sentään vähä aikaa kotona ekaks  :P

zatu

No nyt sekin on sitten jo mainittu. Että josko seuraavakin reissu olisi olemassa. Eipä siinä kauaa mennyt...  ::)

Papereita ei sentään vielä ole täytelty.  ;)
-memento vivere-

zatu

LainaaHiphei! :D
Nyt se on vakavasti manittu meilläkin ja taitaa hakemuskin lähteä piakkoin  8)

No juu, eihän papereiden täyttämisestä mitään haittaakaan ole... ::) Saa nyt nähdä...
-memento vivere-

Mirka

Meidän pappa puhuu jo uudesta reissusta, vaikkei vanhaakaan ole vielä lusittu  :D Onneks se ei nyt ihan just ole ajankohtanen, täytyy päästää työkavereitakin kähtäviä tapaamaan  :)
Mä en kyllä kovin innoissani ole uudesta reissusta, mutta saa nähdä, kai se mieli muuttuu. Kyllä mä sen silti tiedän, että sen papan uudelle reissulle päästän... Täytyy kai sitä nyt vähän pitää jännityksessä  ;)
No, jos nyt tästä ekastakin selviytyis kunnialla :)

KFOR 11/04-11/05