Päävalikko

Uudelle reissulle?

Aloittaja taituu, 30/03/2004, 01:34:56

« edellinen - seuraava »

Miten suhtaudutte puolisonne mahdollisiin uusiin komennuksiin?

Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja se on minulle täysin ok.
3 (21.4%)
Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja minulla on hieman sekalaiset tunnelmat asian suhteen.
4 (28.6%)
Puoliso suunnittelee itsekseen uutta reissua, mutta minä en yhtään pidä asiasta.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, ja hyvä niin.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, mutta minulle on ok, jos asia joskus taas tulee ajankohtaiseksi.
1 (7.1%)
Katson ensin meneillään olevan reissun loppuun, ja mietin asiaa sitten.
0 (0%)
Asia ei ole minulle nyt ajankohtainen, joten ei tarvitse suhtautuakaan.
6 (42.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 14

Heidi82

Saas nähä milloin tuo mies on uudestaan lähösä,no ei varmaan pariin vuoteen kun nyt kotiutuu,mut luulen että jossain vaiheessa vielä.Kovasti ainakin puhuu siihen malliin ::)...no pitänee se vielä reissuun päästää jos sinne haluaa ja jos elämäntilanne sen sallii :)

Jartsa

Lainaus käyttäjältä: Heidi82 - 27/04/2006, 20:51:47
...no pitänee se vielä reissuun päästää jos sinne haluaa ja jos elämäntilanne sen sallii :)

Oikeeta puhetta!  ;)

susakaro

Lainaus käyttäjältä: soila - 27/04/2006, 14:38:15
Lainaus käyttäjältä: Lua - 27/04/2006, 12:01:22
Sen verran vielä piti kirjoittaa että ihana on kuitenkin lukea teidän ex-leskien kirjoituksia, kuinka olette valmiita kuitenkin päästämään miehen vielä reissuun. Antaa uskoa siihen että joku on tästä selvinnyt ehjin nahoin ja on valmis vielä ottamaan uusiksikin  ;D

Olin muuten myös ekan reissun aikana aivan varma, että en sitten takuulla päästä sitä enää ikinä. Reissun loputtua oli kuitenkin aika selvää, että menköön jos tykkää - kunhan aikaa vähä katotaan. ;)

Aika kultaa muistot  ;D

soila

Lainaus käyttäjältä: susakaro - 28/04/2006, 15:42:42
Lainaus käyttäjältä: soila - 27/04/2006, 14:38:15
Lainaus käyttäjältä: Lua - 27/04/2006, 12:01:22
Sen verran vielä piti kirjoittaa että ihana on kuitenkin lukea teidän ex-leskien kirjoituksia, kuinka olette valmiita kuitenkin päästämään miehen vielä reissuun. Antaa uskoa siihen että joku on tästä selvinnyt ehjin nahoin ja on valmis vielä ottamaan uusiksikin  ;D

Olin muuten myös ekan reissun aikana aivan varma, että en sitten takuulla päästä sitä enää ikinä. Reissun loputtua oli kuitenkin aika selvää, että menköön jos tykkää - kunhan aikaa vähä katotaan. ;)

Aika kultaa muistot  ;D

No niinpä!
Ei nyt muista enää oikeastaan kuin ne ihanat lomat. :D Vaikkei oo vielä ihan vuottakaan siitä kun vasta lähti! :o
(Mutta toisaalta kovin pitkällistä mielikuvaharjoittelua ei vaadi, että muistaa sen ikävänkin ;))
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away.

laura

No jos olisi heti taas lähdössä niin sais varmaan itse miettiä et mitä tekis sit.kun eipä ole mitään mukavaa kun näkee kerran kk ja sekin aika menee asioiden hoitamiseen siitä ei paljoa nautita.mut kuhan nyt loppu puoli menisi niin pääsis takaisin arkeen ja sithän sen näkee harkitseeko se edes uudestaa rt menoa.

rumin,mies syvästä etelästä

Lainaus käyttäjältä: laura - 03/05/2006, 11:50:08
No jos olisi heti taas lähdössä niin sais varmaan itse miettiä et mitä tekis sit.kun eipä ole mitään mukavaa kun näkee kerran kk ja sekin aika menee asioiden hoitamiseen siitä ei paljoa nautita.mut kuhan nyt loppu puoli menisi niin pääsis takaisin arkeen ja sithän sen näkee harkitseeko se edes uudestaa rt menoa.
Missä mättää?
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla

Katja

Lainaus käyttäjältä: rumin - 03/05/2006, 19:51:24
Missä mättää?

Sita samaa vois Rumin kysya sulta..  :-X

Lua

Lainaus käyttäjältä: rumin - 03/05/2006, 19:51:24
Lainaus käyttäjältä: laura - 03/05/2006, 11:50:08
Missä mättää?
Eiköhän tuossa yllä kerrottu aika kattavasti missä mättää.. ;)

mami

Olisiko kiinnostusta jos/kun Libanoniin lähetetään suomalaisia?

Janica

Lainaus käyttäjältä: mami - 20/07/2006, 07:54:56
Olisiko kiinnostusta jos/kun Libanoniin lähetetään suomalaisia?

Libanonista en tiedä, mutta kyllä mies on hieman taas kiinnostusta osoittanut reissua kohtaan... Katsellaan.. :dontknow: