Päävalikko

Uudelle reissulle?

Aloittaja taituu, 30/03/2004, 01:34:56

« edellinen - seuraava »

Miten suhtaudutte puolisonne mahdollisiin uusiin komennuksiin?

Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja se on minulle täysin ok.
3 (21.4%)
Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja minulla on hieman sekalaiset tunnelmat asian suhteen.
4 (28.6%)
Puoliso suunnittelee itsekseen uutta reissua, mutta minä en yhtään pidä asiasta.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, ja hyvä niin.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, mutta minulle on ok, jos asia joskus taas tulee ajankohtaiseksi.
1 (7.1%)
Katson ensin meneillään olevan reissun loppuun, ja mietin asiaa sitten.
0 (0%)
Asia ei ole minulle nyt ajankohtainen, joten ei tarvitse suhtautuakaan.
6 (42.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 14

Anki

@Rumin: minäkin olen tosipahoillani puolestasi :'(   Toivottavasti ei kuitenkaan oo mitään niin vakavaa että elämä muutenkin vaikeutuu...

myy79

eilen mies toi vihdoin hakupaperit tulostettuna...  :P
kysyinki jo ruokapöydässä että täytänkö minä vai täyttääkö ite.. ;) aiko  kuitenki ite täyttää..

kiirettä kyllä kohta pukkaa...  ::)

Pipsa

Myy et kai sinä oo huolissasi ettei ne paperit ehdikään sinne ajoissa?  ;D
Kyllä minä vaan toivon ja paljon ettei tuo mies ihan heti ole hakeutumassa takaisin kunhan pois tulee....  :confused1:

Eveliinak

Lainaus käyttäjältä: Pipsa - 20/04/2006, 19:56:16
Myy et kai sinä oo huolissasi ettei ne paperit ehdikään sinne ajoissa? ;D
Kyllä minä vaan toivon ja paljon ettei tuo mies ihan heti ole hakeutumassa takaisin kunhan pois tulee.... :confused1:

Mietiskelin samaa kuin Pipsa. Tekee sen verran tiukkaa jo tämä ensimmäinen reissu, että uutta en ikikuuna päivänä toivo!  :-[

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: Eveliinak - 20/04/2006, 20:24:09
Mietiskelin samaa kuin Pipsa. Tekee sen verran tiukkaa jo tämä ensimmäinen reissu, että uutta en ikikuuna päivänä toivo!  :-[
Joo-o. Toivottavasti miehenne tajuavat kunnioittaa teidän pyyntöänne, etteivät enää reissuun lähtisi. :)

Meillä tuo yks pässinpää ei kuuntele sitten mitään... ::)
Ad astra per aspera!

myy79

Lainaus käyttäjältä: Pipsa - 20/04/2006, 19:56:16
Myy et kai sinä oo huolissasi ettei ne paperit ehdikään sinne ajoissa?  ;D
Kyllä minä vaan toivon ja paljon ettei tuo mies ihan heti ole hakeutumassa takaisin kunhan pois tulee....  :confused1:

mä mitään huolissani ole...  8)
onhan meil mies ollu kotona vuoden, ja jos nyt laittaa paperit niin pääsy olis ehkä ens keväänä tai syksynä, joten ei minnekkään kiire.. ;) ja sillä mielellä, että jos viel kerta haluu lähtee, nii paree pistää paperit nyt ku vasta viiden vuoden päästä, ku on lapsi(a) yms. kun se olisi vaikeampaa sekä miehelle että minulle..

niin, ja koska mä pärjäsin hengissä ja suht ruumiin ja sielun voimissani viime vajaa 13kk, nii  miks en pärjäis sit 6kk?? meille se passaa.. :D

niin, ja joku voi taas muistella, miten 1,5v sitten tää vielä kiros miehen alimpaan helvettiin reissuun lähdön takia, enkä enää ikinä aikonu päästää miestä reissuun.. ;)

Jartsa

Juu, ei leskenkään pidä koskaan sanoa että "tämä oli sit viimeinen reissu"...  :) Mieli on muuttuvainen.  ;)

Varsinkin, jos kaappeja siivotessa sattuu vanha Damianin katalooki käteen.  8)

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: Jartsa - 20/04/2006, 22:30:25
Juu, ei leskenkään pidä koskaan sanoa että "tämä oli sit viimeinen reissu"...  :) Mieli on muuttuvainen.  ;)

Varsinkin, jos kaappeja siivotessa sattuu vanha Damianin katalooki käteen.  8)
Mä voin kyllä ihan surutta polttaa Damianin katalookit ja passittaa isännän tohon keskustan kultasepän liikkeeseen. ;D

Ei siihen reissua tarvita että sinne asti pääsee. :P
Ad astra per aspera!

Pipsa

Hyvä pointti IQ  ;D
Joo en usko ensinkään etteikö tuos mies uudestaan joku päivä lähtis.... :-\ Tai kunhan nyt ensin takas tulee mutta kuitenkin. Kai siihen sit taas olis sopeuduttava. Mutta voin silti sanoa että ei tää mukavinta maailmassa ole!!  :'(

laura

no ei kyllä ihan heti tarvis takaisin mennä tai jos aikookin ,niin sit kyllä joutuu miettiä monta asiaa kokonaan ihan uusiksi. :confused1: