Päävalikko

Uudelle reissulle?

Aloittaja taituu, 30/03/2004, 01:34:56

« edellinen - seuraava »

Miten suhtaudutte puolisonne mahdollisiin uusiin komennuksiin?

Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja se on minulle täysin ok.
3 (21.4%)
Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja minulla on hieman sekalaiset tunnelmat asian suhteen.
4 (28.6%)
Puoliso suunnittelee itsekseen uutta reissua, mutta minä en yhtään pidä asiasta.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, ja hyvä niin.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, mutta minulle on ok, jos asia joskus taas tulee ajankohtaiseksi.
1 (7.1%)
Katson ensin meneillään olevan reissun loppuun, ja mietin asiaa sitten.
0 (0%)
Asia ei ole minulle nyt ajankohtainen, joten ei tarvitse suhtautuakaan.
6 (42.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 14

Jartsa

Se on aina se kuuluisa "viimeinen reissu"...  ;) Ennen seuraavaa.

zatu

Lainaus käyttäjältä: mami - 21/03/2006, 20:33:45
Omani sanoi aikanaan että kolmas kerta toden sanoo...Ja neljäs reissu päättyi joulukuussa  ;D

Saa nähdä, sanooko meillä kolmas kerta toden. ;) Tämäkin taitaa olla se kuuluisa "viimeinen reissu".
-memento vivere-

Anneli

Meillä kaksi reissua heittäny ja nyt kuulemma saa riittää :)
Mut kyllä taas nyt kevään korvilla jotenkin odotti et milloin M kertoo uudelleen lähtevänsä mut ei ainakaan vielä. Ihan tuli välillä sellainen olo, et tästä keväästä puuttuu nyt jotain ;D ( siis se lähtöilmoitus)
Mut vakavasti on jo alkanu puhua perheen lisäyksestä yms. Et nyt sis reissut riittää kuulemma. Oisko tuo jo vanhaksi tulossa ::)

myy79

Lainaus käyttäjältä: tanlaa - 06/04/2006, 21:14:33
::) eikös se hakemusten palauttamis ajankohta ollu jotaina 25.4 ? pitää laittaa viikko aikasemmin puhelin muistuttamaan ettei vaan unohu  ;)

tais olla 28.4. huhtikuun viimenen arkipäivä..  ;)

mä tääl jo kyselin joko on tulostanu hakemukset.. pitänee huomen pistää työpostiin miehelle että tajuaa tulostaa ja täyttää...  8)

zatu

Lainaus käyttäjältä: tanlaa - 06/04/2006, 21:22:19
ok  ;D sitte vaan mielessäni ajattelin et on ajoissa kun 25.4 postittaa paperit joihin muistaa mieheltä pyytää allekirjoituksen ;)

Kohta jollain toisella foorumilla aukeaa ketju: mitä tehdä kun vaimo pakottaa rauhanturvaajaksi? ;)
-memento vivere-

mami

Lainaus käyttäjältä: zatu - 06/04/2006, 23:16:33
Lainaus käyttäjältä: tanlaa - 06/04/2006, 21:22:19
ok  ;D sitte vaan mielessäni ajattelin et on ajoissa kun 25.4 postittaa paperit joihin muistaa mieheltä pyytää allekirjoituksen ;)

Kohta jollain toisella foorumilla aukeaa ketju: mitä tehdä kun vaimo pakottaa rauhanturvaajaksi? ;)

;D Julmat rt-lesket  8)

rumin,mies syvästä etelästä

Tänään se sitten putos pommi lääkärin tarkastuksess.
EI mahdollisuuksia uudelle reissulle ja lääkitys koko loppu-iäksi ...TTU :'(
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla

Pipsa

Rumin: Mitä tuohon nyt osaa oikein sanoa muuta kun että ikävä juttu...   :-\

Lua

Lainaus käyttäjältä: rumin - 18/04/2006, 20:33:14
Olen tosi pahoillani puolestasi  :(. Toivottavasti löytyy jokin toinen juttu mistä voisi tulla samalla tavalla tärkeä.

Katja

Lainaus käyttäjältä: rumin - 18/04/2006, 20:33:14

No harmihan se on varsinkii jos haluja ois sinne ollu.  :-\ Pitaa vaan kai sit muistella aiempia reissua/ja ja olla onnellinen et on niille paassy.  ;)