Päävalikko

Uudelle reissulle?

Aloittaja taituu, 30/03/2004, 01:34:56

« edellinen - seuraava »

Miten suhtaudutte puolisonne mahdollisiin uusiin komennuksiin?

Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja se on minulle täysin ok.
3 (21.4%)
Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja minulla on hieman sekalaiset tunnelmat asian suhteen.
4 (28.6%)
Puoliso suunnittelee itsekseen uutta reissua, mutta minä en yhtään pidä asiasta.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, ja hyvä niin.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, mutta minulle on ok, jos asia joskus taas tulee ajankohtaiseksi.
1 (7.1%)
Katson ensin meneillään olevan reissun loppuun, ja mietin asiaa sitten.
0 (0%)
Asia ei ole minulle nyt ajankohtainen, joten ei tarvitse suhtautuakaan.
6 (42.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 14

moilanensari

hahaaaaaaaaaaa... :P meillä J suunnitelee olevansa reilun vuoden kotona ja lähtevän TAAAAS uudelle reissulle  :-X EI muuten saa kannatusta täältä kotoa.. siispä nurinse ihan hiljaa ja yksin tota vastaan...  plääääh hitsithitsithitsit.. nooo katellaaaaan  ::)

myy79

eilen oli puhetta saunassa kevään hausta...  :P
ensin meinas et ei taija nyt viel ehkä hakee kuitenkaan...  ::)
kysyinpä sit, että mites he meinaskaan, muiden faitterikamujensa kaa hakee..(yhtäaikaa meinasivat hakee, jos pääsisivät samaan aikaan taan...  :P) vastaus oli että 2007 jos pääsis...

HEH!! tää nauro kippurassa, ens vuosha on jo 2007, eli ne paperit pitäs laittaa jo vetämään....  8) miehellä vissii toi ajantaju jossai iha hukassa...  ;D  :P

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: Ela - 04/01/2006, 18:06:35kun ei ole vielä lapsia, mutta että sitten jos joskus jälkikasvua on, ei enää kumpikaan halua.
Meillä mies ajatteli vielä muutama vuos noin... nyt himoitsee kovin uudelle reissulle, vaikka toinen lapsi on jo tulossa, eikä ensimmäinenkään oo vasta kuin 8kk...  ::)
Ad astra per aspera!

Katja

noh.. meilläkin reissu vielä alussa ja toisella lomalla nyt, mutmut.. Enempää ei olla juteltu, mut luulempa, et toinen reissu vielä tulee.  ::)  Nopean toiminnan joukoista on ollu puhetta, mut toivon et ei sinne lähtis. Ja sitä oon sanonu, et saahan (lue: ois kiva) sitä kotonakii olla vuoden tai pari ainakii..

Jooppoliini

Lainaus käyttäjältä: Katja - 23/01/2006, 23:48:39
noh.. meilläkin reissu vielä alussa ja toisella lomalla nyt, mutmut.. Enempää ei olla juteltu, mut luulempa, et toinen reissu vielä tulee.  ::)  Nopean toiminnan joukoista on ollu puhetta, mut toivon et ei sinne lähtis. Ja sitä oon sanonu, et saahan (lue: ois kiva) sitä kotonakii olla vuoden tai pari ainakii..

Meillä sama juttu. Nopean toiminnan joukot tuntuu tota omaakin siippaa kiinnostavan. Kuntovaatimukset vaan kai taitaa olla aika kovat, vai?? Ei nyt vielä olla juteltu uudesta reissusta mitään, mutta luulenpa että se joskus vielä tulee. Enkä olis koskaan uskonut sanovani näin, mutta se on mulle ihan ok!  ;D  Kyllä tästä selvitään ja selvitään seuraavastakin jos sellanen tulee. Ainoo mikä huolestuttaa on ohimennen mainittu jenkkien merijalkaväki, joka on haaveissa myös... se EI enää ole ok mulle..  :-\

termari

oon varmaan sanonutkin mutta vielä kerron silti.  ;) meillä tuntuu miestä kiinnostavan kaikki missä saa pukeutua noihin armeijan tamineisiin.  ;D
on puhuttu nopean toiminnan joukoista, mutta nyt on vissiinki päällimmäisenä kiinnostuksen kohteena tuo erikoisjääkärikoulutus.. hohhoijaa. mutta oikeestaan en yhtään pistä pahakseni. ja tukena yritän olla parhaani mukaan, ja rinnallansa pysyä niin pitkälle kun jalat kantaa.  :) :love2:

ja se pääasia jäi sanomatta.... ;) että en todellakaan usko että jää miehen vikaksi rt-reissuksi. mutta menköön vaan. hieno homma se minusta on.  :D

Mari@

Toinen loma on vasta takana ja minä usutan miestä
uudelle reissulle :toothy9:
Ikävä on kova kun on täällä yksin, mutta 24tuntia ja 365vuorokautta yhdessä ei onnistu.
Siksi tää juttu toimii nyt hyvin ;D
Viikon lomassakin voi olla liikaa päiviä ???

mami

Ups! Tasan vuosi sitten mies lähti Bosniaan.

Eilen koira löysi lelulaatikostaan miehen ikivanhan baretin, roiskaisi sen olkkarin lattialle ja jäi tuijottamaan meitä vuorotellen. Mitäsköhän siitä ottaa jotain vinkkiä  ;D

zatu

Lainaus käyttäjältä: mami - 26/01/2006, 14:37:51
Ups! Tasan vuosi sitten mies lähti Bosniaan.

Eilen koira löysi lelulaatikostaan miehen ikivanhan baretin, roiskaisi sen olkkarin lattialle ja jäi tuijottamaan meitä vuorotellen. Mitäsköhän siitä ottaa jotain vinkkiä  ;D

Heh, kaikkiko koiran täytyy hoitaa! :o Vuosi kotona, hus reissuun! ;D
-memento vivere-

mami

Lainaus käyttäjältä: zatu - 26/01/2006, 14:43:51
Heh, kaikkiko koiran täytyy hoitaa! :o Vuosi kotona, hus reissuun! ;D

Tai siis vajaa kaksi kuukautta kotona  8)